چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم؟

چگونه از برنامه نتفلیکس استفاده کنیم؟

نتفلیکس یکی از سرویس‌های کاربردی در زمینه استریمینگ است که با دریافت اشتراک آن کاربر می‌توان هزاران فیلم و سریال را از طریق اینترنت ببیند. نتلفیکس پر از فیلم‌های روز دنیاست که به عنوان یکی از پربازدیدترین برنامه‌هایی است که در سراسر دنیا از آن استفاده می‌شود. شما هم می‌توانید از این سرویس بهره ببرید. به خصوص اگر جزو افرادی هستید که اوقات فراغت خود را به تماشای فیلم و سریال می‌گذارید.

استفاده از این سرویس بر روی گوشی هوشمند، کامپیوتر و تلویزیون‌های هوشمند امکان پذیر است. فرقی ندارد با سیستم عامل ویندوز، اندروید یا iOS کار می‌کنید، نتفلیکس برای تمام این سیستم‌ها، نسخه مناسبی ارائه داده است. از این رو می‌توانید با هر گوشی یا سیستمی از این برنامه استفاده کنید. هر چند نتفلیکس از در سراسر جهان کاربران زیادی دارد؛ اما این برنامه به راحتی در ایران قابل دسترسی نیست. 

C:\Users\G10\Desktop\netflix.jpg

 

محدودیت‌هایی که استفاده از برنامه نتفلیکس برای ایرانیان دارد

نتلفیکس جزو برنامه‌هایی است که باید با هزینه اشتراک آن را تهیه کنید. این هزینه به صورت ماهیانه و با توجه به سرویسی که قصد خرید آن را دارید، بین 8 تا 16 دلار است. هر چند این هزینه برای کشورهای دیگر ناچیز است؛ اما با توجه به قیمت دلار در کشور ما، چندان هم کم نیست. البته برخی افراد حاضر هستند این هزینه را بپردازند و از خدمات بی نظیر نتفلیکس بهره ببرند. با این وجود محدودیت‌هایی دیگری نیز برای استفاده از این برنامه وجود دارد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت. 

مشکل اصلی تحریم‌های بین المللی است. نتلفیسک به کاربران ایرانی اجازه عضویت و خرید اشتراک از این شرکت را نمی‌دهد. این تحریم‌ها سبب شده است تا پرداخت هزینه اشتراک که نیاز به استفاده از ویزا کارت و پی پال دارید توسط کاربران ایرانی به راحتی قابل انجام نباشد.  

با توجه به این عوامل، خرید قانونی اشتراک نتفلیکس قبل از هر چیز باید یک حساب بانکی بین المللی داشته باشید و از فایروال برای تغییر آی پی استفاده کنید. البته ناگفته نماند که شرکت‌های زیادی در ایران این اکانت را به صورت اشتراکی یا حساب‌های چندکاربره به فروش می‌رسانند که می‌توانید از خدمات آن‌ها بهره ببرید.

 

چگونه اکانت نتفلیکس بسازیم؟

برای این که از خدمات نتفلیکس استفاده کنیم باید ابتدا اکانت بسازیم. سرویس‌های اشتراک معمولی، استاندارد و ویژه سه نوع اشتراکی هستند هک به ترتیب 8، 11 و 14 دلار است. هر کدام نیز امکان متصل شدن تعداد محدودی دستگاه را به کاربر می‌دهند. همچنین محتوای آن‌ها نیز دارای کیفیت و رزلوشن متفاوت است. ابتدا باید نوع اکانت خود را مشخص کنید.

 

ساخت اکانت و استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی کامپیوتر

برای ساخت اکانت باید وارد وب سایت Netflix وارد شوید و در کادر وسط صفحه ایمیل خود را وارد کرده و روی گزینه Get started کلیک کنید. اطلاعات خواسته شده را در صفحات بعدی پر کنید و در صفحه پرداخت نیز با توجه به چند روش پرداختی که برای کاربر قابل انتخاب است عمل کنید. 

در نهایت پس از خرید اشتراک و پرداخت هزینه، این اکانت روی سیستم شما فعال شده و می‌توانید تا یک ماه از تمام فیلم‌ها و سریال‌های موجود در این وب سایت بهره ببرید. 

 

استفاده از برنامه نتفلیکس بر روی گوشی

گاهی اوقات دوست دارید در تختخواب، اتوبوس، سالن‌های انتظار و ... نیز بتوانید فیلم نگاه کنید. گوشی تلفن در این مواقع به کارتان می‌آید. برای این منظور باید به ترتیب زیر عمل کنید:

ابتدا اپلیکیشن نتفلیکس را با توجه به سیستم عامل گوشی خود بر روی وب سایت این شرکت پیدا کرده و نصب کنید. 

برای این که بتوانید وارد اکانت خود شوید، ایمیل و رمز عبوری را که هنگام ساخت اکانت به برنامه داده اید، وارد کنید. سپس وارد اکانت خود شده و از هزاران فیلم و سریال موجود در نتفلیکس استفاده کنید. 

باید دقت داشته باشید که برای ساخت اکانت حتما باید وارد وبسایت رسمی برنامه شوید و از طریق اپلیکیشن امکان ایجاد اکانت وجود ندارد. 

 

ساخت اکانت نتفلیکس روی تلویزیون هوشمند 

قطعا تماشای فیلم و سریال روی تلویزیون با صفحه بزرگ به مراتب جذاب تر از گوشی و کامپیوتر است. به خصوص این که می‌توانید با خانواده به تماشای فیلم مورد علاقه خود بنشینید. 

برای این منظور ابتدا وارد اپلیکیشن شوید. دقت داشته باشید که اپلیکیشن که روی دستگاه تلویزیون خود دانلود و نصب می‌کنید باید با آن متناسب باشد. 

اشتراک مورد نظر خود را انتخاب کرده و ایمیل و پسورد برای حسابتان مشخص کنید. 

روش پرداخت را انتخاب و هزینه اشتراک را پرداخت کنید. به همین راحتی می‌توانید تا یک ماه از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون هوشمند خود بهره ببرید. 

 

استفاده از برنامه نتلفیکس بر روی تلویزیون غیر هوشمند

البته ممکن است همه ما در منزل یا محل کار تلویزیون هوشمند نداشته باشیم. باز هم می‌توانید از این برنامه پرطرفدار بهره ببرید. 

برای این کار روش‌های ساده‌ای وجود دارد. می‌توانید از کنسول بازی یا لپتاپ استفاده کنید. برخی از کنسول‌های بازی از برنامه نتلفیکس پشتیبانی می‌کنند. برای این منظور برنامه را دانلود کنید و از صفحه اصلی به بخش TV & Video رفته و نتلفیکس را انتخاب کنید. 

آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید. سیستم کنسول بازی را به تلویزیون متصل کنید تا بتوانید این برنامه را روی تلویزیون خود مشاهده کنید. 

لپ تاپ شما نیز همین امکان را به شما می‌دهد، ممکن است روش‌های متعددی با توجه به برند تلویزیون برای نمایش دادن اطلاعات روی لپ تاپ در تلویزیون وجود داشته باشد که اگر کمی با دستگاه تلویزیون خود کار کرده باشید به راحتی آن را پیدا می‌کنید. 

 

خرید اشتراک برنامه نتلفیکس از شرکت‌های ارائه دهنده این خدمات

همانطور که گفتیم یکی از روش‌های خرید اکانت نتلفیکس، استفاده از خدمات شرکت‌هایی است که امکان پرداخت از طریق پی پال و ... را دارند. اگر این مشکل برایتان قابل حل نیست و نمی‌توانید پرداخت انجام دهید، به راحتی می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها بهره ببرید و یک اکانت یک ماهه آماده دریافت کنید. 

این شرکت‌ها برای کاربران رمز عبور و ایمیل وارد کرده و اطلاعات را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهند. در این صورت نیازی به ساخت اکانت ندارید و می‌توانید با ورود به اپلیکیشن و زدن این اطلاعات، به سادگی از خدمات برنامه نتفلیکس استفاده کنید. 

 

منبع: zoomtech

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ پنج شنبه 4 فروردين 1401 ] [ 17:2 ] [ حسین ]
[ ]