تیپاکس چیست؟

تیپاکس چیست؟

روزانه به میزان ده‌ها هزار یا بیشتر بسته‌های پستی توسط تیپاکس برای افراد در مکان‌های مختلف جابجا می‌شوند. ازجمله وظایف مهم تیپاکس نگهداری و حفاظت از بسته‌های پست شده است. تیپاکس دارای 60 سال تجربه است و با داشتن کادر مجرب و متخصص قابلیت ارائه خدمات به مشتریان در سراسر کشور و اکثر نقاط جهان را دارد.

شما با اطمینان کامل می‌توانید بسته‌های پستی خود را هرچند قیمتی و ارزشمند، در اسرع وقت، با دقت فراوان جابجا و حمل کنید. تیپاکس همگام با پیشرفت تکنولوژی و فناوری‌های روز دنیا نیز روزبه‌روز ترقی و پیشرفت داشته است. رضایت مشتری از مهم‌ترین اهدا این مجموعه بی‌نظیر و باکیفیت است. در این مقاله قصد داریم سوال تیپاکس چیست؟ همچنین اگر به دنبال نظرات در مورد تیپاکسهستید این مقاله به شما کمک زیادی خواهد کرد. 

انواع خدمات تیپاکس را نام ببرید؟

 بعضی از بسته‌ها برای رسیدن به مقصد باید مسافتی طولانی طی کنند که برای انجام این کار از پست‌های هوایی و یا زمینی استفاده می‌شود. برای انتقال دادن بسته‌ها به کشورهای دیگر معمولا از پست‌های هوایی استفاده می‌کنند که از نکات مهم آن توجه به سالم رساندن این محموله‌های پستی به دست مشتریان و صاحبان آن است.

با رعایت قوانین مشخص‌شده در دفاتر تیپاکس و تماس تلفنی با نزدیک‌ترین دفتر تیپاکس می‌توانید روزانه بسته‌های پستی خود را به اکثر نقاط کشور و دنیا ارسال کنید. زمان تحویل مرسولات شما بین 24 تا 72 ساعت است که از مبدا به مقصد تعیین‌شده برسد. شما به‌صورت آنلاین می‌توانید پیگیری لازم از بسته ارسالی خود را انجام دهید. ارسال بسته‌ها به‌صورت هوایی به‌مدت 24 ساعت طول می‌کشد تا به مقصد موردنظر تحویل داده شود. به علاوه تیپاکس با استفاده از اکسپرس بین‌الملل می‌تواند به‌راحتی مرسولات خود را به کشورهای دیگر ارسال کنید.

لازم به ذکر است بعضی از وسایل گران‌قیمت مانند گوشی، چک و... را بیمه می‌کنند که در صورت بروز هرگونه مشکلات احتمالی، می‌توانید خسارت واردشده را از این دفاتر بگیرید. این دفترهای پستی خدمات بسته‌بندی مناسب به مشتریان ارائه می‌دهد که این بسته‌بندی نوعی محافظ برای بسته‌ها است. شما با مراجعه به دفتر نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور، می‌توانید از این خدمات رفاهی بهره‌مند شوید.

هزینه تیپاکس

هزینه‌های تیپاکس به‌صورت نقدی یا پس‌کرایه به دفاتر تیپاکس طبق درخواست مشتری پرداخت می‌شود که هزینه این بسته‌های پستی با توجه به مسافت بین مبدا و مقصد و وزن کالا محاسبه می‌شود. ناگفته نماند که این هزینه ها به حجم و... هیچ‌گونه ارتباطی ندارد. این هزینه‌ها شامل هزینه بسته‌بندی و ... است که در ابتدا 5 درصد تخفیف بابت حمل بسته در نظر گرفته می‌شود. سپس کارتن یا بسته استفاده‌شده را وزن کرده و هزینه آن را محاسبه می‌کنند.

تعرفه تیپاکس در شهرهای مختلف به چه عواملی بستگی دارد؟

  • هزینه شهرهای نزدیک

  • هزینه شهرهای دور

  • هزینه حمل اکسپرس (در کیش، قشم، ماهشهر و...)

لازم به ذکر است که هزینه مرسولات و کالاها با توجه به وزن و مسافت بین مبدا و مقصد گیرنده محاسبه می‌شود. هرچقدر مسافت طولانی‌تر باشد هزینه دریافتی بیشتر خواهد بود. شما باید قبل از ارسال محموله‌های پستی اطلاعاتی مانند مبدا و مقصد، ارزش کالا و وزن محموله ارسالی را کسب کنید.

 اهداف تیپاکس

از اهداف تیپاکس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • توسعه بازار ارائه خدمات

  • آموزش و بالا بردن سطح آگاهی و مهارت

  • جلب رضایت مشتری

چه کسی باید هزینه تیپاکس را پرداخت کند؟

تعرفه پرداختی مرسولات باید توسط گیرنده یا فرستنده قبل از ارسال بسته مشخص شود؛ درصورتی‌که مقصد گیرنده دفتر نمایندگی نداشته باشد، هزینه باید توسط فرستنده پرداخت شود. برای اطمینان بیشتر می‌توانید این موضوع را بر روی بسته یادداشت کنید.

اپلیکیشن تیپاکس

با استفاده از اپلیکیشن تیپاکس و مراجعه به سایت آن می‌توانید وارد کانال شوید و تمام خدمات ثبت، رهگیری و ... را به‌صورت آنلاین انجام دهید و هزینه را پرداخت کنید. در نهایت و در اسرع وقت بسته پستی خود را ارسال یا دریافت کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم سوال تیپاکس چیست؟ را برای به‌طور کامل به شما پاسخ دهیم. همان‌طور که در بالا اشاره کردیم یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها برای پست کردن بسته‌ها، استفاده از تیپاکس است که در اسرع وقت و در کمترین زمان بسته به دست گیرنده خواهد رسید. هزینه تیپاکس بر عهده فرستنده است که میزان تعرفه پرداختی باتوجه به وزن، مسافت بین مبدا و مقصد و... تعیین می‌شود. امیدواریم از خواندن این مقاله نهایت استفاده را برده باشید. برای اطلاع از خدمات این برند می‌توانید از طریق سایت ماتوریتی اقدام کنید و تجربه های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. 

منبع: news-sky

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 17 بهمن 1400 ] [ 16:58 ] [ حسین ]
[ ]