خدمات سئو و تولید محتوا تضمینی کدام شرکت خوب است؟

خدمات سئو و تولید محتوا تضمینی کدام شرکت خوب است؟

iranseo.net یا codoseo.net ؟!

 

بیایید فرض کنیم که قوی ترین برنامه نویسان حال حاضر را استخدام کرده اید تا بهترین وب سایت ممکن را برای شما طراحی کنند و در این سایت ارزنده ترین خدمات و بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها برای مشتریان ارائه می دهید، ولی اگر مخاطبان یا همان مشتریان، شما را نبینند انتظار چه بازخوردی را می توانید داشته باشید؟ در واقع وقتی نتیجه تلاش های بی وقفه خود را در فضای مجازی خواهید دیدکه مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.

فراهم کردن امکانات لازم برای بولد شدن سایت و در پی آن معرفی خدمات و محصولات شما، مستلزم استفاده از خدمات تولید محتوا و در سطحی کلان تر، خدمات سئو است. در ادامه به بررسی فعالیت ها و 2 برند خوش نام در این صنعت یعنی iranseo.net و codoseo.net  خواهیم پرداخت.

خدمات سئو چیست؟

به کلیه فعالیت های در حال انجام در یک وب سایت یا خارج از آن برای حضور در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو یا حفظ جایگاه سایت در آن ها خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند زنده و پویاست و مادامی که وب سایت برقرار است، این فرایند باید در جریان باشد. خدمات تولید محتوا سایت، اصلی ترین بخش خدمات سئو سایت است با این حال تمام آن نیست. به همین دلیل کسب وکارها باید از شرکت های متخصص در ارائه خدمات سئو برای معرفی سایت خود به کاربران و همین طور موتورهای جستجو کمک بگیرند.

هدف از خدمات سئو چیست؟

اگر می خواهید در بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا به جایگاهی مناسب و درخور دست یابید، باید فوراً برای پیاده سازی اصول سئو در وب سایت خود اقدام کرده و آن را با در نظر گرفتن استانداردهای گوگل بهینه سازی کنید.

به طور کلی هدف از طراحی سایت، توسعه تجارت و کسب و کار، معرفی محصولات و خدمات، ارائه اطلاعات سودمند به مخاطبان و افزایش میزان فروش است. حال که سایت شما به عنوان یک مرکز یا فروشگاه در دسترس کاربران اینترنتی است، باید در این فضا پررنگ ظاهر شوید و سهم خود را تمام و کمال به دست آورید.

مهم ترین خدمات سئو سایت

در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات سئو سایت اشاره می کنیم:

رفع مشکلات فنی سایت

رفع مشکلات فنی سایت

پیش از اینکه فعالیت در جهت بهینه سازی برای موتورهای جستجو آغاز شود، باید از عملکرد مناسب زیر ساخت های فنی سایت مطمئن باشیم و به عبارت دیگر مشکلات فنی سایت را رفع و رجوع کنیم. این کار معمولاً با بررسی مشکلات فنی سایت بر اساس یک چک لیست و سپس برطرف سازی مشکلات موجود در آن انجام می شود.

خدمات تولید محتوا

در مبحث سئو، خدمات تولید محتوا از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات مورد نیاز است. محتوای سایت ها معمولاً با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات و اصطلاحاتی که از سوی مخاطبان بیشتر جستجو می شوند، تولید می شود. برای برخورداری از محتوایی منحصر به فرد و خلاقانه حتماً باید از شرکت های برجسته مثل کدُ سئو در ارائه خدمات تولید محتوا کمک بگیرید چراکه تولید انواع محتوا با توجه به کسب و کار شما، امری تخصصی و متنوع است که تفاوت ها در آن باید لحاظ شوند؛ به عنوان مثال تولید محتوا سایت فروشگاهی با تولید محتوا سایت خدماتی متفاوت است.

مشارکت در شبکه های اجتماعی

میزان مشارکت و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام و … یکی از معیارهای اصلی موتورهای جستجو برای ارتقای رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجو است.

دریافت بک لینک

بک لینک ها نشانه اعتبار سایت شما هستند و هر کدام از آن ها در حکم تأییدیه ای برای سودمند بودن محتوای ارائه شده در سایت شما تلقی می شوند. هر چند که بسیاری از شرکت های خدمات سئو اقدام به خرید بک لینک می کنند ولی توجه به این نکته ضروری است که دریافت بک لینک به صورت طبیعی از سایت های معتبر در رنکینگ سایت شما تأثیر بسیار زیادی دارد و این امر تنها با ارائه یک محتوای ارزنده امکان پذیر است.

مدیریت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهای مناسب و قدرتمندی هستند و می توانید با استفاده از آن ها هر گونه محتویاتی را که مایل باشید، منتشر کنید. دامنه وبلاگ ها گسترده و وسیع است و در صورتی که به وب سایتی لینک شوند، می توانند امتیاز خود را به آن وب سایت هم منتقل کنند. ساخت وبلاگ های مختلف در کنار وب سایت اصلی و مدیریت آن ها را نیز می توان از جمله خدمات سئو محسوب کرد.

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

کسب و کارها برای موفقیت نیاز به دیده شدن دارند و باید به گونه ای عمل کنند که مخاطبان به راحتی بتوانند آن ها را پیدا کنند و این کار میسر نیست مگر با استفاده از تبلیغات. تبلیغات از طروق مختلف امکان پذیر است ولی استفاده از تبلیغات مستلزم صرف هزینه های بالاست و در اکثر مواقع هم مقطعی و موقتی هستند.

یکی از روش های تبلیغات که با بقیه روش ها تفاوت دارد، سئو سایت است. سئو سایت دارای سه ویژگی مختص به خود است که هیچ یک از روش های تبلیغاتی دیگر از آن ها برخوردار نیستند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • سئو سایت هدفمند است.

  • سئو سایت برخلاف دیگر روش های تبلیغی دوام و ماندگاری بالایی دارد و به صورت مقطعی نیست.

  • سئو سایت به نسبت دیگر روش های تبلیغی دارای هزینه های کمتری است و مقرون به صرفه تر است.

چگونه می توان به شرکت های خدمات سئو اطمینان کرد؟

با یک سرچ ساده برای دریافت خدمات سئو یا خدمات تولید محتوا سایت ده ها شرکت خدماتی را خواهید یافت ولی این موضوع که به کدام یک می توانید اطمینان کنید همیشه یکی از دغدغه ها بوده است. شاید اولین و بهترین راه ارزیابی ادعای شرکت های ارائه خدمات سئو، بررسی رتبه و جایگاه خود آن ها در موتور جستجوی گوگل است.

البته بسنده کردن به این فاکتور کافی نیست و لازم است حتماً سوابق و تجربیات شرکت مزبور را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و نمونه کارهای آن ها را ملاحظه کنید و تنها در این صورت تا حدود زیادی می توانید نسبت به سپردن کار به آن شرکت اطمینان حاصل کنید. با این وجود نسبت به تعهدات و تضمین های موجود در موضوع قرارداد دقیق باشید و سعی کنید در هنگام عقد قرارداد تمام جوانب امر را بسنجید.

قیمت سئو سایت کدام شرکت به صرفه می باشد؟

وقتی نسبت به عملکرد یک شرکت خدمات سئو اطمینان حاصل کردید، نوبت به بررسی قیمت سئو سایت می رسد. قیمت و تعرفه سئو سایت یکی از اصلی ترین پرسش های مشتریان است و از طرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا و سئو با توجه به میزان تجربه و سبک کار خود، قیمت های مختلفی ارائه می دهند که می تواند مشتری را دچار سردرگمی کند.

مبنای محاسبه قیمت سئو سایت، در اغلب موارد، کلمات کلیدی است و با توجه به این موضوع که خواست شما ارتقای رتبه گوگل است، هزینه و زمان تحویل مشخص می شود.

البته در تعیین قیمت سئو سایت فاکتورهای مختلف دیگری هم تأثیرگذار است.

در بعضی از پروژه ها تولید محتوای خلاقانه و حرفه ای برای رسیدن به رتبه های بالا، کافی است اما اگر سطح رقابت سنگین تر و نزدیک تر شود، باید تکنیک های پر ریسک تر و پیشرفته تر مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به مسئولیت و ریسکی که شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو برای ارتقای جایگاه یک پروژه در موتورهای جستجو قبول می کنند، اغلب آن ها پیش از عقد قرارداد زمان کافی برای بررسی پروژه می گذارند تا بتوانند راه هایی برای کاهش هزینه ها و انجام کار در حداقل زمان ممکن را پیدا کنند و سپس قیمت نهایی و زمان مورد نیاز را به مشتری اعلام می کنند.

خدمات سئو سایت iranseo.net یا codoseo.net کدام را انتخاب کنیم؟

در سئو سایت به هیچ عنوان نمی توان 2 مجموعه و حتی 2 پروژه سئو را با هم بررسی کرد زیرا ممکن است اهداف، بودجه و شرح نیازهای کارفرمایان با یکدیگر متفاوت باشند. دو مجموعه ایران سئو و کدُ سئو که از شناخته شده ترین برندها در بهینه سازی سایت در این می باشند هرکدام با تفاوت هزینه می توانند پاسخ نیاز شما و موفقیت شما در رسیدن به رتبه های اول گوگل را به ارمغان بیاورند. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع فعالیت سئو سایت خود حتما با یک مشاوره سئو دقیق و کارامد بهترین تصمیم گیری را برای رسیدن به صفحه اول گوگل داشته باشید. مجموعه کد سئو به صورت تخصصی و رایگان آماده مشاوره سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما هستند و شما می توانید برای دریافت مشاوره سئو به لینک https://codoseo.net/mag/seo-consultant-sites/ مراجعه فرمایید.

کلام آخر

سئو سایت بهترین راه تبلیغ محصولات و خدمات است و علیرغم سایر راه های تبلیغاتی، هزینه کمتری دارد، هدفمند است و مختص به زمان خاصی نمی شود چراکه ماهیت سئو به گونه ای است که می توان آن را یک سیستم زنده، پویا و در حال رشد دانست. اگر خود وقت آموزش دیدن بهینه سازی سایت خود را ندارید می توانید با هرکدام از دو مجموعه ایران سئو یا کدُ سئو ارتباط برقرار نمایید تا در کنار یک موفقیت شیرین، تجربه ماندگاری بالا و بهترین قیمت هم تجربه نمایید.

منبع : دیجی رو

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ شنبه 4 دی 1400 ] [ 17:8 ] [ حسین ]
[ ]