نقد و بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

نقد و بررسی هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots

داشتن هدفون بی‌سیم برای خودش دنیایی است. ورزش و غوطه‌ور شدن در دنیای بی‌کران کتاب و پادکست با کمک این وسیله کوچک امکان‌پذیر است. در این مقاله در مورد هدفون بی‌سیم ردمی ایردات شیائومی به شما خواهیم گفت.

هدفون بی‌سیم شیائومی Redmi AirDots چه ویژگی‌هایی دارد؟

هدفون بی‌سیم در اشکال و طرح‌های مختلف در بازار موجود است تا هرچه بیشتر بررسی شود، با وبسایت اصیل بخرید باشید. برخی از افراد فکر می‌کنند که این هدفون‌ها بسیار‌بسیار گران هستند و به همین دلیل اصلا نور خورشید به اطرافشان نمی‌رسد. اما واقعیت این است که اگر بازار هدفون را به دقت رصد کنید، هدفون‌هایی با قیمت‌های بهتر پیدا خواهید کرد.

هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots از‌جمله نمونه‌هایی است که با قیمتی مناسب نسبت به میانگین قیمت‌های بازار قابل خریداری است.

فرقی نمی‌کند از این هدفون برای بازی استفاده کنید یا مکالمات ساده روزانه خود، گوش دادن به موسیقی نیز جای خود را دارد. در هر صورت اپلیکیشن‌های مختلف از طریق این محصول کاملا کاربردی خواهند بود. همانطور که احتمالا می‌دانید رابط این هدفون با سایر دستگاه‌ها بلوتوث است و یک میکروفون در آن وجود دارد.

کسانی که به‌دنبال هدفون مناسب برای ورزش برای گوش دادن به موسیقی هستند، می‌توانند روی این مدل بی‌سیم ردمی ایردوتس شیائومی حساب کنند. چرا؟ زیرا علاوه بر کیفیت صدای خوب، در برابر رطوبت و تعریق نیز مقاوم است. بنابراین لازم نیست نگران از بین بردن آن در حین فعالیت‌های ورزشی باشید. موقعیت قرار دادن هدفون شیائومی در گوش به گونه‌ای است که در حین ورزش سر جای خود می‌ماند و شما را آزار نمی‌دهد. البته اگر برای گوش شما کوچک باشد، داستان کمی متفاوت است. پس حتما قبل از خرید به ابعاد هدفون و سایز گوش خود دقت کنید.

معرفی دقیق‌تر هدفون‌های بی‌سیم شیائومی

با خرید این هدفون، یک جفت هدفون اضافی دریافت می‌کنید که یک مزیت محسوب می‌شود. به‌طور‌کلی وجود لوازم یدکی در کنار هر محصولی ذهن شما را بسیار راحت می‌کند. علاوه بر اینها باید به سراغ زمان شارژ هدفون برویم و به شما بگوییم که این هدفون می‌تواند تا ١٢ ساعت شارژ نگه دارد. برای تصمیم‌گیری دقیق‌تری در مورد خرید یا عدم خرید هدفون بی‌سیم شیائومی، این عدد را در نظر داشته باشید. نکته جالب در مورد شارژ این دستگاه قاب محافظ آن است؛ هنگامی که هدفون را در این جعبه قرار می‌دهید، دستگاه شروع به شارژ می‌کند.

کیفیت صدای این هدفون هم هنگام گوش دادن به موسیقی و هم هنگام برقراری تماس صوتی خوب است. با میکروفون آن، پاسخگویی به تماس‌های صوتی شما امکان‌پذیر می‌شود. پس از برقراری تماس یا هنگام گوش دادن به موسیقی، صدای اطراف شما را آزار نمی‌دهد.

البته حواستان باشد که اگر هدفون کاملا در گوش شما قرار نمی‌گیرد، ممکن است کمی از کیفیت صدا ناامید شوید، پس هدفون را به‌درستی در گوش خود قرار دهید و انتظار شنیدن صدای خوبی را داشته باشید.

رابط بلوتوث هدفون

این هدفون از طریق رابط بلوتوث به‌دستگاه‌های مختلفی مانند تلفن همراه متصل می‌شود. بلوتوث دستگاه شیائومی قوی است و خیلی سریع به‌دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود.

هنگامی که این هدفون به تلفن همراه یا دستگاه دیگری متصل می‌شود، دفعه بعد اتصال سریع‌تر خواهد بود. بنابراین اگر قرار است دستگاه جدیدی را به هدفون وصل کنید و دستگاه قبلی که آخرین‌بار به آن وصل شده نزدیک هدفون باشد، باید دستگاه قبلی را خاموش کنید.

نظر خریداران در مورد هدفون بی‌سیم شیائومی Redmi AirDots چیست؟

هیچ راهی بهتر از درخواست از خریداران قبلی برای خرید هر محصولی وجود ندارد. پس اگر می‌خواهید بد‌انید هدفون بی‌سیم شیائومی مدل Redmi AirDots خوب کار می‌کند یا خیر و نقاط قوت و ضعف آن چیست، بهتر است به نظرات خریداران قبلی آن در سایت‌هایی مانند دیجی کالا و آمازون نگاهی بی‌ندازید. در ادامه نگاهی به نظرات کاربران این دو سایت انداخته‌ایم و نقاط قوت و ضعف دستگاه را از نظر آنها ارائه کرده‌ایم.

نقاط قوت

کاربرانی که از این هدفون استفاده کرده‌اند از کیفیت صدا بسیار راضی هستند. میزان شارژ نگه‌داشتن دستگاه نیز مطلوب اعلام‌شده است. یکی از نقاط قوت این گوشی قیمت آن نسبت به عملکرد‌های مفیدی است که ارائه می‌دهد. شما می‌توانید این دستگاه را با قیمت مناسب خریداری کنید. این در حالی است که باید نمونه‌های معروف هدفون بی‌سیم را با قیمتی بیش از یک میلیون تومان خریداری کنید. بنابراین اگر بودجه شما آنچنان زیاد نیست، این هدفون می‌تواند نیاز‌های شما را برآورده کند و گزینه خوبی باشد.

طراحی و ساخت هدفون نیز مطلوب است و اگر شما از آن دسته افرادی هستید که به‌ظاهر هر محصولی بسیار حساس هستید، احتمالا از ظاهر این هدفون خوشتان خواهد آمد. وزن هدفون شیائومی تنها ٣۵ گرم است. بنابراین، وزن آن چیزی نیست که شما را آزار دهد. این یکی از نقاط قوت آن است.

نقاط ضعف

برخی از کاربران معتقدند این دستگاه نسبت به قیمتش طراحی مناسبی دارد اما سایر قطعات آن مانند جعبه آن که وظیفه شارژ را نیز انجام می‌دهد کیفیت چندانی ندارد. پس اگر به خوبی و با احتیاط از آن مراقبت نکنید، احتمال خراب شدن و شکستن آن خیلی زود وجود دارد. یکی دیگر از نقاط ضعف این مدل بی‌سیم ردمی ایردات شیائومی، عملکرد ضعیف آن هنگام استفاده برای مکالمه است. در حین مکالمه با شخص دیگری، صدای محیط اطراف گوشی را احاطه کرده و کیفیت تماس را مختل می‌کند.

یکی از مشکلات دیگری که در مورد این محصول توسط خریداران قبلی آن ذکر شده است، قرار نگرفتن خوب آن در گوش است. برخی می‌گویند اندازه این هدفون کوچک است و به همین دلیل داخل گوش به خوبی جا نمی‌شود. پس اگر قصد خرید آن را دارید به ابعاد آن دقت کنید و ببینید برای گوش شما مناسب است یا خیر.

نتیجه

درست است که هدفون‌های بی‌سیم ردمی ایردوتس شیائومی جزو آن مدل‌های همه کاره نیستند، اما برای افرادی که بودجه زیادی ندارند، گزینه خوبی خواهد بود. چرا؟ چون قدرت پخش خوبی دارد کار با آن آسان است و شارژ را به خوبی حفظ می‌کند. بنابراین می‌توان آن را به‌عنوان یک گزینه معقول به‌حساب آورد. اگر قصد خرید هدفون بی‌سیم گران‌قیمت را ندارید، این مدل را در نظر داشته باشید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 23 آبان 1401 ] [ 12:58 ] [ حسین ]
[ ]