رفع خطای Help Us confirm it’s You اینستاگرام

رفع خطای Help Us confirm it’s You اینستاگرام

 

Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید.ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

احتمالا شمایی که در حال خواندن این مقاله هستید با مشکل Help us confirm it’s you اینستاگرام یا به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید روبه شده اید که واقعا خطاهای بسیار آزار دهنده ای هستند.در ادامه به نحوه رفع این خطاها و همچنین خطای  Help us confirm it’s you در اینستاگرام میپردازیم.تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

 

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

خطای Help us confirm it's you اینستاگرام و نحوه رفع مشکل

وقتی که شما با یکی از این خطاها در اینستاگرام روبه رو شوید. حساب اینستاگرام شما به حالت کاربر اینستاگرام یا instagram user درمی آید و این سوال در ذهنتان هست که چرا پیجم شده کاربر اینستاگرام و حتی وقتی با استفاده از اکانتی دیگر تلاش برای پیدا کردن اکانت خود در اینستاگرام کنید آیدی یا نام کاربری شما در سرچ اینستاگرام پیدا نمیشود یا به همان زبان خودمونی پیج داخل سرچ بالا نمیاد و با مشکل ورود به اینستاگرام خود روبه رو هستید که واقعا اتفاق بسیار نارحت کننده ای است .اما اصلا نیاز نیست نگران باشید در این مقاله نحوه رفع مشکل به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید اینستاگرام را به شما آموزش داده ایم.

 

ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه ؟

وقتی شما با خطای من ربات نیستم در اینستاگرام روبه رو میشوید عبارت 30 روز را در متن اخطار مشاهده میکنید و شاید این سوال در ذهنتان باشد که ارور 30 روزه اینستاگرام یعنی چه؟ این ارور یعنی شما فقط 30 روز مهلت دارید که به اینستاگرام ثابت کنید که ربات نیستید و اگر طی این مدت نتوانید مشکل من ربات نیستم اینستاگرام را حل کنید پیج شما برای همیشه غیرفعال میشود.حالا شاید بگویید که چگونه مشکل Help us confirm it’s you در اینستاگرام را حل کنیم؟ در ادامه و با خواندن کامل همین مقاله شما میتوانید مشکل راستی آزمایی در اینستاگرام را به راحتی حل کنید.

 

1. رفع  Help us confirm it’s you اینستاگرام

 

کاربران زیادی به ما گزارش داده اند که هنگام ورود به اکانت اینستاگرام خود با خطای Confirm it’s You to Login We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out. Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable مواجه شده اند. خوب این یعنی چه ؟ یعنی : تأیید کنید که شما هستید تا به سیستم وارد شوید ما متوجه فعالیت غیرعادی از حساب شما شدیم بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، شما را به آن بازگردانیم.

این پیغام یعنی اینستاگرام فعالیت مشکوکی در اکانت شما دیده به همین خاطر پیج شما رو غیرفعال کرده.این خطا معمولا زمانی پیش میاد که شما در مدت زمانی کم تعداد زیادی فالو آنفالو انجام داده باشید یا اینکه آیدی و پسورد خود را در برنامه یا سایتی به جز اینستاگرام وارد کرده باشید . خوب دیگه بیشتر از این وقت شما رو نمیگیریم و به شیوه رفع خطای ربات تشخیص دادن پیج در اینستاگرام میپردازیم.

 

رفع خطای من ربات نیستم اینستاگرام

 

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

بسیاری از افراد هم گزارش داده اند که زمانی که قصد ورود به اکانت اینستاگرام خود را دارند با این خطا روبه رو میشوند.   Help Us confirm it’s You We noticed unusual activity from your account so we’ve logged you out.Follow the next steps within 30 days so we can try to get you back into your account before it’s disable

 

به ما کمک کنید تأیید کنیم که شما هستید

ما متوجه فعالیت غیرمعمولی از حساب شما شده‌ایم، بنابراین شما را از سیستم خارج کردیم. مراحل بعدی را ظرف 30 روز دنبال کنید تا بتوانیم قبل از غیرفعال شدن حسابتان، دوباره شما را به حسابتان برگردانیم.

رفع خطای Help Us confirm it’s You 

 

خطا یا مشکل Help Us confirm it’s You  هم تقریبا شبیه همان ارور 30  روزه ی اینستاگرام یا من ربات نیستم اینستاگرام هست اما با این تفاوت که وقتی این خطا برایتان رخ داده است احتمال فعال شدن اکانتتان به راحتی روش قبلی نیست .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:26 ] [ حسین ]
[ ]