d

d


[ پنج شنبه 7 بهمن 1400 ] [ 18:56 ] [ حسین ]
[ ]

معیار های خرید سوله دست دوم

  • ابعاد سوله دست دوم: برای خرید سوله دست دوم باید توجه داشت که آیا طول، عرض و ارتفاع سوله مطابق با مشخصات مورد نیاز خریدار است یا خیر. در بسیاری از موارد افراد هنگام ارائه مشخصات طول و عرض سوله گاهی تبر به تیشه و گاهی پشت به پشت اندازه گیری می کنند و هنگام اجرای پایه سوله دست دوم گاهی برعکس عمل می شود که این امکان را فراهم می کند. برای نصب سوله .این کار غیر قابل قبول است و مشکلات زیادی ایجاد می کند و یا در برخی موارد می توان قبل از خرید سوله دست دوم اقدام کرد. 

  • وزن سوله دست دوم: در برخی موارد خریداران سوله دست دوم به دنبال کیلوگرم ساخت و ساز بوده و سودآوری را با ساخت سوله با سوله دست دوم مقایسه می کنند که در بسیاری از موارد به این دلیل است که سوله دست دوم وزنش بیشتر از سوله جدید هست . زیرا سوله جدید با توجه به استاندارد بودن و ضوابط نظام مهندسی، نرم افزارهای طراحی و از همه مهمتر نورپردازی قابل تشخیص است، در صورتی که نمی توان گفت سوله دست دوم اینچنین است.

  • کیفیت سوله دست دوم: در هنگام خرید و بررسی ضوابط خرید سوله دست دوم توجه به اصطکاک سوله دست دوم یا پوسیدگی قطعات نسبت به عمر مفید آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از ساختار، پوسیدگی باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال، اگر یک سوله جدید با بازده مفید 50 ساله با عدد x به پایان برسد، و یک سوله دست دوم با بازده مفید 25 ساله با نصف همان عدد x به پایان برسد، به این معنی است که منطقی نیست. .

  • محل قرارگیری سوله دست دوم: در بسیاری از مواقع خریداران سوله دست دوم بدون توجه به موقعیت سوله از نظر برف و باد و زلزله اقدام به خرید و نصب سوله می کنند و در مواقع بحران آسیب های جبران ناپذیری را متحمل می شوند. زیرا بسیاری از سوله های دست دوم از محل اصلی نصب می شوند، بدون در نظر گرفتن مسائل ایمنی سازه نسبت به سایت جدید. در اجرای سوله دست دوم باید به رنگ و زیرسازی سوله دست دوم توجه ویژه ای داشت چرا که از رنگ های معمولی یا بازسازی شده در مناطق مرطوب و گرم نمی توان استفاده کرد زیرا بازده زمانی استفاده از سوله دست دوم است. ساختار تا 10 برابر کاهش می یابد. مثلاً اگر سوله مخصوص مناطق خشک کشور است و به مرور زمان باز می شود و پوسیده می شود و حتی رنگ آمیزی می شود، در مناطق گرم و مرطوب در عرض چند سال به سرعت اکسید می شود و ظاهر بسیار بدی پیدا می کند و غیرقابل استفاده می شود و اغلب در این مناطق آن را انجام می دهد. استفاده از سوله های جدید با زیرسازی و رنگ های چند لایه مقاوم در برابر رطوبت مانند رنگ های روی و رنگ های اپوکسی نهایی و پلی آرتان توصیه می شود.

 

[ چهار شنبه 6 بهمن 1400 ] [ 21:5 ] [ حسین ]
[ ]

سینی کابل.

سینی کابل.

به طور کلی  در پنج نوع  رنگی، استیل، پلاستیکی، گالوانیزه سرد و گالوانیزه گرم تولید شده به فروش میرسد.

برای اینکه به دو  اتصال قرار گیرد از رابط استفاده می‌شود.

در تبدیل کردن یک مسیر در  به دو مسیر می توان از سه راهی  نیز استفاده کرد.

برای این که یک مسیر را به سه مسیر تبدیل کنیم می‌توانیم از چهار راهی سینی کابل  هم استفاده کنیم.

جهت پوشش دادن از  در کابل مورد نظر باید استفاده شود. برای تغییر مسیر در  کشی از زانوی  نیز میتوان استفاده کرد.

برای این که بتوانید  روی سقف، دیوار یا ارتفاع از روی زمین نصب کنید حتما باید از این محصول  استفاده کنید.

جهت نصب اجزای مختلف این کابل به یکدیگر نیز از پیچ کله قارچی با واشر و مهره مخصوص  استفاده میشود

خرید سینی کابل.

این محصول لوازم جانبی مختلفی دارد که برای نمونه می‌توان به رابط ، زانویی سینی کابل، سه راهی، ساپورت و درب آن اشاره کرد.

همچنین می‌توان گفت که زانویی تنوع زیادی در جهت و زاویه دارد و به صورت عمودی و افقی ساخته می شود

قیمت سینی کابل.

البته می توان گفت که در هر دو نوع عمودی و افقی زانویی سینی کابل به صورت ثابت و متحرک وجود دارد که در نوع زاویه به دو مدل زانویی 45 درجه و زانویی 90 درجه تقسیم می شود

 

کرکره اتوماتیک

کرکره برقی که به آن کرکره اتوماتیک نیز میگویند نوعی از کرکره ها بوده که توسط یک قدرت برق و موتور کار می‌کند.

همچنین این کرکره با استفاده از یک ریموت امکان باز و بسته شدن درب را فراهم می کند.

کرکره برقی با موتور کوچکی کار کرده که با فشار دکمه می‌توان آن را باز و بسته کرد.

موتور این محصول میتواند به کمک منبع برق شهری یا با کمک انرژی های طبیعی مثل انرژی خورشیدی کار کند.

کرکره برقی با کمک کنترل از راه دور و یا یک پانل کار می کند و در جای دیگر آن را اداره می کنند.

خرید کرکره اتوماتیک

وضعیت اصلی کرکره اتوماتیک ایجاد راحتی برای افراد در برقراری نیروی فیزیکی و امنیت است.

شما عزیزان می توانید باز و بسته شدن درب را همان طور که میخواهید انجام داده و فقط با فشردن یک دکمه این کار را انجام دهید.

در گذشته از کرکره دستی استفاده می‌شد اما امروزه کرکره های اتوماتیک جای آن را گرفته اند.

و موجب افزایش سهولت در کارها شده اند.

قیمت کرکره اتوماتیک

این کرکره علاوه بر اینکه از حفاظت بیشتری برخوردار است.

کارکرد راحتی هم دارد. به همین علت این محصول فروش زیادی داشته و طرفداران بسیاری دارد.

از این کرکره می توان جهت درب ورودی پارکینگ استفاده کرد.

و رنگ آن نیز می‌تواند با توجه به سفارش مشتری تعیین شود.

کرکره های اتوماتیک انواع مختلفی مانند امنیتی، تجاری، صنعتی و غیره دارند.

کرکره های اتوماتیک برقی در واقع همان کرکره های قدیمی مغازه ها است..

که با چند تغیر به کرکره های مدرن تبدیل شده است..

.فلاش تانک

در دنیای امروزی با توجه به کمبود آب در کشور خودمان باید با هر روش که می توانیم از هدر رفت بیش از حد آب جلوگیری کرد که یکی از این روش ها برای صرفه جویی در مصرف آب فلاش تانک می باشد که این وسیله به دلیل استفاده زیاد آب در سرویس های بهداشتی بسیار پرکاربرد می باشد

فلاش تانک محفظه ای پلاستیکی یا فلزی می باشد که قبلیت ذخیره سازی آب را دارد که در مواقع ضروری می توان از آن برای شستن توالت استفاده کرد.

انواع فلاش تانک 

فلاش تانک ها در دو مدل توکار و روکار تولید و به بازار عرضه می گردند  که در ادامه در مورد هر کدام صحبت خواهیم کرد.

فلاش تانک توکار 

یکی از جدید ترین مدل ها فلاش تانک توکار می باشد که با نام استراکچر وال هنگ نیز شناخته می شود. تمام محتویات و قطعات این فلاش تانک داخل دیوار قرار می گیرد و فقط دکمه تخلیه آن قابل مشاهده می باشد. اگر فضای سرویس بهداشتی شما کوچک می باشد این گزینه برای شما مناسب خواهد بود.

بر روی فلاش تانک وال هنگ یا استراکچر دو دکمه برای کارهای مختلف تعبیه شده است که یکی برای حجم ورودی با آب بالا می باشد و دیگری با حجم کمتر که با توجه به نیاز خود می توانید از هر کدام استفاده نمایید.

مزایای فلاش تانک توکار 

استفاده بهینه از فضا بدلیل توکار بودن

ایجاد صدای کمتر

تاثیر زیاد بر زیبایی محیط سرویس بهداشتی به دلیل توکار بودن

صرفه جویی بیشتر در آب

ماندگاری بیشتر به دلیل ضربه ندیدن

بهداشتی بودن و آلودگی کمتر

ضخامت کم در ساختار فلاش تانک

فلاش تانک روکار

اولین فلاش تانکی که تولید شد نوع روکار بود که نوع دیگری ازفلاش تانک می باشد و بسیار پر استفاده است

این مدل در برابر نوع توکار از محفظه ی بزرگتری برخوردار می باشد.

تمام محتویات آن بر رو دیوار قرار می گیرد و قابل مشاهده خواهد بود، تخلیه آب در آن به وسیله ی یک طناب و اهرم انجام می شود. اگر سرویس بهداشتی شما دارای فضای کمی می باشد این مورد مناسب شما نخواهد بود 

از مزایای فلاش تانک روکار می توان به این مورد اشاره نمود که اگر نیازی به تعمیر باشد دیگر نیازی نیست تا دیوار را تخریب کرد در نتیجه به مراتب هزینه کمتری به همراه خواهد داشت و از طرفی قیمت آن نسبت به نوع توکار کمتر می باشد. 

برندهای فلاش تانک

در زمینه فلاش تانک برندهای معروفی وجود دارند که محصولات با کیفیتی را تولید می نمایند که فلاش تانک راسان و فلاش تانک ایران از معروف ترین آنها می باشند .

فلاش تانک ایران با سابقه و فعالیت چندین ساله در زمینه تولید فلاش تانک یکی از بهترین ها در بازار می باشد که می توانید محصولات این برند را از فروشگاه راسان ایران که نمایندگی معتبر این برند می باشد تهیه نمایید.

قیمت و خرید فلاش تانک 

به دلیل نوسانات قیمتی که در بازار وجود دارد شاید نتوانید قیمت واقعی انواع فلاش تانک را در مدل های مختلف پیدا کنید به همین جهت پیشنهاد ما به شما فروشگاه راسان ایران به عنوان نمایندگی انواع فلاش تانک یک مرجع خوب می باشد تا از قیمت دقیق این محصولات مطلع شوید و در صورت نیاز خرید خود را از این فروشگاه انجام دهید.

 


[ دو شنبه 20 دی 1400 ] [ 19:2 ] [ حسین ]
[ ]

نحوه انتخاب رنگ برای اتاق خواب

انتخاب پالت رنگی مناسب برای اتاق خواب کار راحتی به نظر میرسد، تا زمانی که از زیاد بودن تعداد گزینه‌های موجود گیج میشویم. تنها قانونی که برای انتخاب پالت رنگی وجود دارد، این است که هیچ قانونی وجود ندارد! مهمترین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که رنگهای اتاق خواب باید حال شما را خوب کنند باعث شادی و آرامش تان بشوند. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه انتخاب رنگ برای اتاق خواب آشنا کنیم. با ما همراه باشید!

C:\Users\G10\Downloads\انتخاب رنگ اتاق خواب.jpg

چگونه یک رنگ مناسب برای اتاق خواب خود انتخاب کنیم؟

برای اینکه متوجه بشوید چه رنگی برای اتاق خواب شما مناسبتر است، به رنگهایی که معمولا دوست دارید بپوشید، محیطهایی که دوست دارید در آنها وقت بگذرانید و سرگرمی هایی که از آن لذت میبرید فکر کنید. کدام رنگها با چیزهایی که دوست دارید بیشتر مرتبط هستند؟ این رنگها دقیقا همان رنگهایی هستند که حال شما را خوب میکنند و باعث میشوند فضای اتاق خواب، رنگ و بویی از ویژگی های شخصیتی شما به خود بگیرد. در مرحله بعدی، میتوانید با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص شبیه‌سازی، این رنگها را در اتاق خواب خود امتحان کنید و ببینید که آیا از ترکیب حاصل راضی هستید یا نه. اگر راضی بودید، میتوانید دست به کار شوید و رنگ های مورد علاقه خود را در فضای اتاق خواب به کار ببرید. 

 

خاطرات لذتبخش خود را به یاد آورید

یک راه دیگر برای انتخاب کردن رنگهای مناسب اتاق خواب این است که به خاطرات لذتبخش خود فکر کنید. ما در کافه نقاشی (paintingcafe) در کنار شما هستیم تا بهترین خدمات نقاشی ساختمان را به شما ارایه کنیم. چه سفرهایی و چه جاهایی باعث شدند شما خوشحال بشوید؟ لب ساحل یا جنگل؟ اگر بتوانید روح این مکانها را در فضای اتاق خواب خود حفظ کنید، دیگر نیازی نیست که برای داشتن حس خوب دائما به سفر بروید. به عنوان مثال، اگر رنگهای آبی و کرم ساحلی را دوست دارید، میتوانید از این پالت رنگی در اتاق خواب استفاده کنید تا فضای لب دریا را برای شما تداعی کنند. یا اگر به فضای جنگل و رنگ های طبیعی علاقه دارید، میتوانید در اتاق خواب خود از لوازم چوبی در کنار رنگ سبز استفاده کنید؛ مثلا یک تخت چوبی، با سرویس خوابی به رنگ سبز، و کوسن‌هایی به رنگ زرد و نارنجی، که تداعی‌کننده نور آفتاب در لا به لای برگ های درختان جنگل هستند.

یادتان باشد که هیچ قانونی وجود ندارد، پس اگر چند پالت رنگی با خاطرات شما گره خورده است و نمی توانید از بین آنها انتخاب کنید، میتوانید از هرکدام از آنها در یک اتاق از خانه استفاده کنید. 

 

در کنار رنگ های خنثی از رنگ های خیره‌کننده استفاده کنید

اگر دوست دارید فضای اتاق خواب کمی رنگ و لعاب داشته باشد، میتوانید در کنار رنگ های خنثی، از یک رنگ خیره‌کننده استفاده کنید. رنگهای خنثی بر اساس رنگی که در کنار آنها قرار میگیرد، میتوانند گرم یا سرد باشند. به همین دلیل به راحتی میتوانید با رنگهای مختلف بازی کنید تا زمانی که به پالت رنگی دلخواه خود برسید. به عنوان مثال، رنگ خاکستری تیره را در نظر بگیرید. زمانی که این رنگ در کنار یک رنگ سرد مثل آبی تیره قرار میگیرد، فضای آرامبخش اقیانوس را برای بیننده تداعی میکند. زمانی که در کنار رنگهای گرم مثل زرد و نارنجی قرار میگیرد، یادآور انرژی و گرمای طبیعت است. 

قسمتهایی از اتاق خواب مثل شومینه یا درب اتاق، بهترین جا برای استفاده از یک رنگ متفاوت و برجسته هستند. علاوه بر این شما میتوانید لوازم جانبی مثل صندلی، کشو، کمد یا حتی قاب عکس روی میز و لبه‌های پنجره اتاق خود را به همین رنگ انتخاب کنید. همین تغییرات کوچک باعث میشوند که فضای اتاق به شکلی دوست‌داشتنی تغییر کند.

 

از توناژهای متفاوت یک رنگ استفاده کنید

اگر طرفدار سادگی و پالتهای تک رنگ هستید، میتوانید در اتاق خواب خود از توناژهای مختلف یک رنگ در کنار هم استفاده کنید. دیوارهای دو رنگ، به تنهایی و حتی بدون استفاده از آثار هنری نیز زیبا و منحصر به فرد هستند. اگر دوست دارید فضای اتاق خواب بزرگتر از حالت عادی به نظر برسد، بهتر است که از توناژهای روشنتر در قسمتهای بالاتر دیوار اتاق استفاده کنید. 

برای ایجاد تنوع، میتوانید حد فاصل بین دو رنگ دیوار و قاب پنجره را با یک نوار نازک رنگی بپوشانید. علاوه بر این، نیازی نیست که دیوارهای دو رنگ حتما متقارن باشند. به همین دلیل میتوانید به راحتی عرضها و ارتفاعهای مختلف را امتحان کنید و ترکیبهای خلاقانه و منحصر به فردی ایجاد کنید. استفاده کردن از اشکال هندسی با رنگهای متضاد نیز میتواند گزینه خوبی باشد. 

برای اینکه مطمئن بشوید رنگ مناسبی را برای دیوار اتاق خواب خود انتخاب کرده‌اید، میتوانید قبل از شروع رنگ‌آمیزی، یک کاغذ سایز A4 را با رنگ مورد نظر رنگ کنید و کمی صبر کنید تا کاملا خشک بشود. سپس آن را روی دیوار اتاق خواب آویزان کنید و تصمیم بگیرید که آیا این رنگ را روی دیوار دوست دارید یا نه. 

منبع: baharnews

 

[ یک شنبه 19 دی 1400 ] [ 19:25 ] [ حسین ]
[ ]

نحوه انتخاب رنگ مناسب برای زیر زمین خانه

زیر زمین یکی از قسمت های خانه است که کمترین میزان استفاده و رفت و آمد را دارد. معمولا زیر زمین به عنوان فضایی برای قرار دادن لوازمی که کمتر از آنها استفاده میکنیم شناخته می شود. ولی اگر کمی وقت بگذارید و ظاهر زیر زمین را تغییر بدهید، می توانید از آن به عنوان اتاق بازی بچه‌ها، جایی برای تمرین یوگا، مکان مخصوص شستشوی لباس یا اتاقی برای بازیهای ویدئویی و تلویزیون دیدن استفاده کنید. 

خوشبختانه تغییر دادن ظاهر زیر زمین به اندازه آشپزخانه و حمام و دیگر نقاط خانه زحمت ندارد. تنها با رنگ کردن دیوار یا عوض کردن کف‌پوش زیر زمین، می توانید فضای آن را دگرگون کنید. بهترین رنگ برای زیر زمین، رنگ های خنثی هستند. با این حال میتوانید یک رنگ خیره‌کننده که همیشه دوست داشتید امتحان کنید را برای دیوارهای زیر زمین انتخاب کنید. این رنگها باعث میشوند که فضای زیر زمین از حالت عادی بزرگتر به نظر برسد. در مقاله امروز قصد داریم شما را با نحوه انتخاب رنگ مناسب برای زیر زمین آشنا کنیم. ما در کافه نقاشی (paintingcafe) بهترین خدمات برای نقاشی ساختمان را به شما ارایه می کنیم. 

C:\Users\G10\Downloads\رنگ دیوار زیر زمین.jpg

رنگ سفید

رنگ سفید یکی از محبوب ترین رنگها در دکوراسیون خانه است. استفاده از رنگ سفید در زیر زمین باعث می شود که فضای آن گرم و دلنشین باشد. 

رنگ آبی تیره

اگر دوست دارید محیط زیر زمین خانه شبیه به فضای سینما باشد، میتوانید از رنگ آبی تیره استفاده کنید.

رنگ خاکستری کلاسیک

رنگ خاکستری کلاسیک از آن دسته رنگهای خنثی و زیبایی است که تقریبا با هر رنگ و مدل دکوراسیونی به راحتی ست میشود.

رنگ صورتی

اگر دوست دارید فضای زیر زمین خانه کمی دخترانه باشد، میتوانید از رنگ صورتی استفاده کنید.

رنگ سبز جنگلی

اگر به فضای جنگل و طبیعت علاقه دارید، میتوانید در زیر زمین خود از رنگ سبز استفاده کنید. اگر جلوی زیر زمین حیاط یا فضای باز داشته باشید، رنگ سبز میتواند گزینه خوبی باشد؛ چون با فضای بیرون خانه ست میشود.

رنگ سفید مایل به کرم

اگر سبک خانه شما روستایی است، بهترین رنگی که میتوانید برای زیر زمین خود استفاده کنید، رنگ سفید مایل به کرم است.

رنگ آبی روشن

اگر قصد دارید فضیا زیر زمین را به یک محیط آرامش‌بخش و راحت تبدیل کنید، بهتر است از رنگ آبی روشن استفاده کنید.

رنگ زرد لیمویی

رنگ زرد از آن دسته رنگهایی است که هر فضایی را به یک فضای شاداب و سرزنده تبدیل میکند. پس اگر دوست دارید به زیر زمین خانه کمی رنگ و لعاب بدهید، میتوانید از رنگ زرد لیمویی روشن استفاده کنید. 

رنگ قرمز

رنگ قرمز از آن دسته رنگهایی است که استفاده از آن در دکوراسیون خانه میتواند کمی سخت باشد. به همین دلیل، اگر به رنگ قرمز علاقه دارید میتوانید یکی از توناژهای ملایم آن را در فضای زیر زمین به کار ببرید تا چشمهایتان خسته نشوند. 

ترکیب چند رنگ مختلف به روش پاشیدن رنگ روی دیوار

اگر دوست دارید با خیال راحت یک رنگ جیغ را امتحان کنید، میتوانید از این رنگ (به روش پاشیدن رنگ روی دیوار) در زیر زمین استفاده کنید. 

منبع: ilnanews

 

 

[ یک شنبه 19 دی 1400 ] [ 19:23 ] [ حسین ]
[ ]

خدمات سئو و تولید محتوا تضمینی کدام شرکت خوب است؟

iranseo.net یا codoseo.net ؟!

 

بیایید فرض کنیم که قوی ترین برنامه نویسان حال حاضر را استخدام کرده اید تا بهترین وب سایت ممکن را برای شما طراحی کنند و در این سایت ارزنده ترین خدمات و بهترین محصولات را با نازل ترین قیمت ها برای مشتریان ارائه می دهید، ولی اگر مخاطبان یا همان مشتریان، شما را نبینند انتظار چه بازخوردی را می توانید داشته باشید؟ در واقع وقتی نتیجه تلاش های بی وقفه خود را در فضای مجازی خواهید دیدکه مشتریان بتوانند شما را پیدا کنند.

فراهم کردن امکانات لازم برای بولد شدن سایت و در پی آن معرفی خدمات و محصولات شما، مستلزم استفاده از خدمات تولید محتوا و در سطحی کلان تر، خدمات سئو است. در ادامه به بررسی فعالیت ها و 2 برند خوش نام در این صنعت یعنی iranseo.net و codoseo.net  خواهیم پرداخت.

خدمات سئو چیست؟

به کلیه فعالیت های در حال انجام در یک وب سایت یا خارج از آن برای حضور در صفحه نخست نتایج موتورهای جستجو یا حفظ جایگاه سایت در آن ها خدمات سئو گفته می شود. خدمات سئو یک فرایند زنده و پویاست و مادامی که وب سایت برقرار است، این فرایند باید در جریان باشد. خدمات تولید محتوا سایت، اصلی ترین بخش خدمات سئو سایت است با این حال تمام آن نیست. به همین دلیل کسب وکارها باید از شرکت های متخصص در ارائه خدمات سئو برای معرفی سایت خود به کاربران و همین طور موتورهای جستجو کمک بگیرند.

هدف از خدمات سئو چیست؟

اگر می خواهید در بزرگ ترین موتور جستجوی دنیا به جایگاهی مناسب و درخور دست یابید، باید فوراً برای پیاده سازی اصول سئو در وب سایت خود اقدام کرده و آن را با در نظر گرفتن استانداردهای گوگل بهینه سازی کنید.

به طور کلی هدف از طراحی سایت، توسعه تجارت و کسب و کار، معرفی محصولات و خدمات، ارائه اطلاعات سودمند به مخاطبان و افزایش میزان فروش است. حال که سایت شما به عنوان یک مرکز یا فروشگاه در دسترس کاربران اینترنتی است، باید در این فضا پررنگ ظاهر شوید و سهم خود را تمام و کمال به دست آورید.

مهم ترین خدمات سئو سایت

در ادامه به برخی از مهم ترین خدمات سئو سایت اشاره می کنیم:

رفع مشکلات فنی سایت

رفع مشکلات فنی سایت

پیش از اینکه فعالیت در جهت بهینه سازی برای موتورهای جستجو آغاز شود، باید از عملکرد مناسب زیر ساخت های فنی سایت مطمئن باشیم و به عبارت دیگر مشکلات فنی سایت را رفع و رجوع کنیم. این کار معمولاً با بررسی مشکلات فنی سایت بر اساس یک چک لیست و سپس برطرف سازی مشکلات موجود در آن انجام می شود.

خدمات تولید محتوا

در مبحث سئو، خدمات تولید محتوا از مهم ترین و ابتدایی ترین اقدامات مورد نیاز است. محتوای سایت ها معمولاً با استفاده از کلمات کلیدی و عبارات و اصطلاحاتی که از سوی مخاطبان بیشتر جستجو می شوند، تولید می شود. برای برخورداری از محتوایی منحصر به فرد و خلاقانه حتماً باید از شرکت های برجسته مثل کدُ سئو در ارائه خدمات تولید محتوا کمک بگیرید چراکه تولید انواع محتوا با توجه به کسب و کار شما، امری تخصصی و متنوع است که تفاوت ها در آن باید لحاظ شوند؛ به عنوان مثال تولید محتوا سایت فروشگاهی با تولید محتوا سایت خدماتی متفاوت است.

مشارکت در شبکه های اجتماعی

میزان مشارکت و فعالیت شما در شبکه های اجتماعی نظیر فیس بوک، توئیتر، اینستاگرام و … یکی از معیارهای اصلی موتورهای جستجو برای ارتقای رتبه سایت شما در صفحه نتایج جستجو است.

دریافت بک لینک

بک لینک ها نشانه اعتبار سایت شما هستند و هر کدام از آن ها در حکم تأییدیه ای برای سودمند بودن محتوای ارائه شده در سایت شما تلقی می شوند. هر چند که بسیاری از شرکت های خدمات سئو اقدام به خرید بک لینک می کنند ولی توجه به این نکته ضروری است که دریافت بک لینک به صورت طبیعی از سایت های معتبر در رنکینگ سایت شما تأثیر بسیار زیادی دارد و این امر تنها با ارائه یک محتوای ارزنده امکان پذیر است.

مدیریت وبلاگ

وبلاگ ها ابزارهای مناسب و قدرتمندی هستند و می توانید با استفاده از آن ها هر گونه محتویاتی را که مایل باشید، منتشر کنید. دامنه وبلاگ ها گسترده و وسیع است و در صورتی که به وب سایتی لینک شوند، می توانند امتیاز خود را به آن وب سایت هم منتقل کنند. ساخت وبلاگ های مختلف در کنار وب سایت اصلی و مدیریت آن ها را نیز می توان از جمله خدمات سئو محسوب کرد.

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

چرا به خدمات سئو نیاز داریم؟

کسب و کارها برای موفقیت نیاز به دیده شدن دارند و باید به گونه ای عمل کنند که مخاطبان به راحتی بتوانند آن ها را پیدا کنند و این کار میسر نیست مگر با استفاده از تبلیغات. تبلیغات از طروق مختلف امکان پذیر است ولی استفاده از تبلیغات مستلزم صرف هزینه های بالاست و در اکثر مواقع هم مقطعی و موقتی هستند.

یکی از روش های تبلیغات که با بقیه روش ها تفاوت دارد، سئو سایت است. سئو سایت دارای سه ویژگی مختص به خود است که هیچ یک از روش های تبلیغاتی دیگر از آن ها برخوردار نیستند. این ویژگی ها عبارتند از:

  • سئو سایت هدفمند است.

  • سئو سایت برخلاف دیگر روش های تبلیغی دوام و ماندگاری بالایی دارد و به صورت مقطعی نیست.

  • سئو سایت به نسبت دیگر روش های تبلیغی دارای هزینه های کمتری است و مقرون به صرفه تر است.

چگونه می توان به شرکت های خدمات سئو اطمینان کرد؟

با یک سرچ ساده برای دریافت خدمات سئو یا خدمات تولید محتوا سایت ده ها شرکت خدماتی را خواهید یافت ولی این موضوع که به کدام یک می توانید اطمینان کنید همیشه یکی از دغدغه ها بوده است. شاید اولین و بهترین راه ارزیابی ادعای شرکت های ارائه خدمات سئو، بررسی رتبه و جایگاه خود آن ها در موتور جستجوی گوگل است.

البته بسنده کردن به این فاکتور کافی نیست و لازم است حتماً سوابق و تجربیات شرکت مزبور را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید و نمونه کارهای آن ها را ملاحظه کنید و تنها در این صورت تا حدود زیادی می توانید نسبت به سپردن کار به آن شرکت اطمینان حاصل کنید. با این وجود نسبت به تعهدات و تضمین های موجود در موضوع قرارداد دقیق باشید و سعی کنید در هنگام عقد قرارداد تمام جوانب امر را بسنجید.

قیمت سئو سایت کدام شرکت به صرفه می باشد؟

وقتی نسبت به عملکرد یک شرکت خدمات سئو اطمینان حاصل کردید، نوبت به بررسی قیمت سئو سایت می رسد. قیمت و تعرفه سئو سایت یکی از اصلی ترین پرسش های مشتریان است و از طرفی شرکت های ارائه دهنده خدمات تولید محتوا و سئو با توجه به میزان تجربه و سبک کار خود، قیمت های مختلفی ارائه می دهند که می تواند مشتری را دچار سردرگمی کند.

مبنای محاسبه قیمت سئو سایت، در اغلب موارد، کلمات کلیدی است و با توجه به این موضوع که خواست شما ارتقای رتبه گوگل است، هزینه و زمان تحویل مشخص می شود.

البته در تعیین قیمت سئو سایت فاکتورهای مختلف دیگری هم تأثیرگذار است.

در بعضی از پروژه ها تولید محتوای خلاقانه و حرفه ای برای رسیدن به رتبه های بالا، کافی است اما اگر سطح رقابت سنگین تر و نزدیک تر شود، باید تکنیک های پر ریسک تر و پیشرفته تر مورد استفاده قرار بگیرند.

با توجه به مسئولیت و ریسکی که شرکت های ارائه دهنده خدمات سئو برای ارتقای جایگاه یک پروژه در موتورهای جستجو قبول می کنند، اغلب آن ها پیش از عقد قرارداد زمان کافی برای بررسی پروژه می گذارند تا بتوانند راه هایی برای کاهش هزینه ها و انجام کار در حداقل زمان ممکن را پیدا کنند و سپس قیمت نهایی و زمان مورد نیاز را به مشتری اعلام می کنند.

خدمات سئو سایت iranseo.net یا codoseo.net کدام را انتخاب کنیم؟

در سئو سایت به هیچ عنوان نمی توان 2 مجموعه و حتی 2 پروژه سئو را با هم بررسی کرد زیرا ممکن است اهداف، بودجه و شرح نیازهای کارفرمایان با یکدیگر متفاوت باشند. دو مجموعه ایران سئو و کدُ سئو که از شناخته شده ترین برندها در بهینه سازی سایت در این می باشند هرکدام با تفاوت هزینه می توانند پاسخ نیاز شما و موفقیت شما در رسیدن به رتبه های اول گوگل را به ارمغان بیاورند. همچنین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از شروع فعالیت سئو سایت خود حتما با یک مشاوره سئو دقیق و کارامد بهترین تصمیم گیری را برای رسیدن به صفحه اول گوگل داشته باشید. مجموعه کد سئو به صورت تخصصی و رایگان آماده مشاوره سئو و دیجیتال مارکتینگ به شما هستند و شما می توانید برای دریافت مشاوره سئو به لینک https://codoseo.net/mag/seo-consultant-sites/ مراجعه فرمایید.

کلام آخر

سئو سایت بهترین راه تبلیغ محصولات و خدمات است و علیرغم سایر راه های تبلیغاتی، هزینه کمتری دارد، هدفمند است و مختص به زمان خاصی نمی شود چراکه ماهیت سئو به گونه ای است که می توان آن را یک سیستم زنده، پویا و در حال رشد دانست. اگر خود وقت آموزش دیدن بهینه سازی سایت خود را ندارید می توانید با هرکدام از دو مجموعه ایران سئو یا کدُ سئو ارتباط برقرار نمایید تا در کنار یک موفقیت شیرین، تجربه ماندگاری بالا و بهترین قیمت هم تجربه نمایید.

منبع : دیجی رو

 


[ شنبه 4 دی 1400 ] [ 17:8 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین سایت سفارش تولید محتوا برای سایت و اینستاگرام کدام است؟

در حال حاضر شرکت ها و کسب و کارهای مختلفی در بستر اینترنت به وجود آمده اند که برای دیده شدن و جذب مخاطب و مشتری نیاز به تولید محتوا در شکل های مختلف دارند. در این راستا سایت های بسیاری خدمات متنوعی را در زمینه تولید محتوا با سطح کیفیت متفاوت ارائه می دهند. تولید محتوا سایت فروشگاهی و پیج های اینستاگرام از مهم ترین موضوعات در حوزه دیجیتال مارکتینگ است؛ زیرا محتوای با کیفیت می تواند در افزایش میزان فروش این کسب و کارها تاثیر زیادی داشته باشد.

اگر شما نیز یکی از صاحبان کسب و کارهای آنلاین هستید و می خواهید بدانید برای سفارش تولید محتوا سئو شده متنی چه کار باید بکنید و بهترین سایت سفارش تولید محتوا چه ویژگی هایی دارد تا پایان این مقاله همراه باشید.

 

بهترین سایت سفارش تولید محتوا برای سایت و اینستاگرام کدام است؟

 

استراتژی تولید محتوا

تولید محتوا با کیفیت و کاربردی باید مراحل مختلفی را طی کند تا بتواند به دل مخاطب بنشیند و برای وی کارآمد بوده و برای بتواند مشکل و مسئله پیش آمده راه حل واقعی ارائه دهد. در ادامه گام های استراتژی تولید محتوا را بیان می کنیم.

1.شناسایی نیاز مخاطب

تولید محتوایی که انجام می شود باید متناسب با نیاز مخاطب باشد و بتواند نیاز او را در کوتاه ترین زمان رفع کند. از مهم ترین ویژگی های تولید محتوا سئو شده متنی این است که بتواند با مخاطب ارتباط درستی برقرار نماید. بنابراین برای سودمند بودن محتوای تولیدی باید در قدم اول با شناسایی مخاطب هدف خاصی را دنبال کرد.

2.انتخاب صحیح کلمات کلیدی

یافتن کلمات کلیدی مدنظر کاربران در فضای وب که از جستجوی بالایی برخودار هستند کاری دشوار است که باید توسط شخصی که دارای تجربه و دانش کافی در زمینه تولید محتوا است انجام شود. پیدا کردن کلیدواژه های پر جستجو گام دوم در استراتژی تولید محتوا است که باید از این طریق متوجه شد مخاطب چگونه نیاز خود را جستجو می کند. انتخاب کلمات کلیدی از مهم ترین مراحل تولید محتوا سایت فروشگاهی به شمار می رود و در صورت انتخاب اشتباه آن ها ضررهای زیادی متوجه کسب و کار خواهد شد.

3.تحلیل جامع رقبا و تعیین استراتژی درست

تحلیل و آنالیز سایت رقبا آخرین گام در استراتژی تولید محتوا است که در این مرحله سایت تولید کننده محتوا باید عبارات و محتواهایی را که رقبا روی آن کار می کنند را پیدا کند تا بتواند کسب و کار مشتری خود را بهتر و بیشتر از رقبا جلو ببرد.

اهمیت تولید محتوا برای وب سایت ها

اهمیت تولید محتوا برای وب سایت ها

محتوای با کیفیت، کاربردی و مفید می تواند سایت مدنظر را در رتبه بندی موتورهای جستجو در جایگاه خوبی قرار دهد. هدف مشترک موتورهای جستجو مانند گوگل و سایت ها جلب رضایت مخاطبان است. بنابراین رسیدن به رتبه های بالای جستجو از طریق مقالات و مطالب غیر علمی و غیر تخصصی و بی مفهوم امکان پذیر نیست.

شرکت های مختلفی در حوزه تولید محتوای متنی و دیجیتال بصورت آنلاین خدمات متنوعی را با هزینه های متفاوت انجام می دهند. کسب وکارهایی که فعالیت خود را بر بستر اینترنت قرار داده اند برای رسیدن به موفقیت نیاز به سفارش تولید محتوا متنی سئو شده دارند تا بتوانند در فضای مجازی به موفقیت برسند.

برای تولید محتوا با کیفیت و حرفه ای باید اقدام به استخدام یک نویسنده تمام وقت نمود یا اینکه سفارش تولید محتوای سایت خود را به شرکت های تولید کننده محتوا بسپارید. داشتن محتوای کاربردی و مفیدی می تواند سایت شما را در ذهن مخاطب ماندگار کند و آن ها را به مشتریان وفاداری برای کسب و کار شما تبدیل نماید.

هزینه تولید محتوا بعد از فرآیند ثبت سفارش با توجه به مواردی چون تعداد کلمات، زمان تحویل و فاکتورهای مربوط به نوع متن و تخصصی ‏یا عمومی بودن آن تعیین می شود. برای داشتن محتوایی حرفه ای و با کیفیت باید سفارش خود را از طریق بهترین سایت تولید محتوا  و با هزینه بالاتری انجام دهید. در واقع تولید محتوا می تواند نوعی سرمایه گذاری تلقی شود که می تواند در طولانی مدت با افزایش کاربران و مشتریان باعث بازگشت سرمایه گردد.

بهترین سایت های تولید محتوا چه خدماتی را ارائه می دهند

  • استراتژی سازی قوی و کاربردی محتوا

  • ایجاد تقویم محتوایی معین

  • بررسی سایت های رقبا از نظر نوع محتوا و کیفیت آن ها

  • استفاده از تکنیک های به روز برای جذب مشتری و مخاطب به منظور بازاریابی محتوا

  • استفاده از قوانین سئو با هدف بهینه سازی محتوا

  • طراحی و ساخت مجلات و نشریات الکترونیکی اختصاصی

  • استفاده از ترجمه مقالات انگلیسی به منظور تولید محتوای جدید

  • تولید محتوا تخصصی و با کیفیت برای شبکه های اجتماعی

  • پیدا کردن کلمات کلیدی مرتبط با کسب و کار مدنظر طبق سرچ مخاطبان در گوگل

راهکارهایی برای تولید محتوایی مؤثر

برای تولید محتوایی مفید و کاربردی باید زمان زیادی صرف شود تا بتوان محتوای مناسب و اصولی  متناسب با  اهداف و استراتژی های از پیش تعیین شده و هوشمندانه ای تولید کرد. همچنین برای رسیدن به اهداف کسب و کار خود باید برنامه ریزی دقیقی انجام داد. برخی از شرکت ها و سایت ها هستند که سفارش تولید محتوا سئو شده متنی را انجام می دهند. اما توجه داشته باشید که برون سپاری تولید محتوا به بهترین سایت سفارش محتوا برای داشتن محتوایی با کیفیت باید با دقت و حساسیت بالایی صورت گیرد.

از بین چندین سایت انتخابی شما برای سفارش تولید محتوا باید سایتی را که بالاترین مهارت و قابلیت را در این زمینه دارد برگزینید. اگر در اینترنت به جستجوی بهترین سایت سفارش تولید محتوا بپردازید متوجه می شوید که منابع مختلفی تعدادی از سایت ها را به عنوان بهترین سایت تولید محتوا معرفی کرده اند و آن ها را بر اساس نوع خدماتی که ارائه می دهند و میزان رضایت مشتریان مشخص کرده اند. دقت کنید که در حال حاضر نویسنده محتوا باید علاوه بر داشتن توانایی ترجمه و بازنویسی متن ها باید به علم تولید محتوای سئو شده نیز مجهز باشد. چرا که باید روی محتوای تولید شده قواعدی پیاده سازی شود تا مورد پسند و توجه موتورهای جستجو و مخاطبان قرار بگیرد.

دلیل انتخاب بهترین سایت سفارش تولید محتوا چیست؟

دو دیدگاه برای پاسخ این سوال مطرح است؛ دیدگاه مدیر سایت یا صاحبان کسب و کارها و دیدگاه تولید کننده محتوا یا کپی رایتر. برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک باید از تکنیک های تولید محتوای موثر و جذاب استفاده کرد تا بتوان بازاریابی سایت را به طور حرفه ای انجام داد. برای این کار می توان می توان وبسایت های تولید محتوایی را شناسایی کرده و نوع خدمات آن ها را ارزیابی نمود. چنانچه تولید کننده محتوا بخواهد بهترین سایت تولید محتوا را پیدا کند باید از طریق فعالیت در این سایت ها مهارت های خود را افزایش دهد یا اینکه آموزش های این سایت ها را ببیند تا بتواند تولید محتوای با کیفیتی را برای کسب و کار خود انجام دهد.

بهترین سایت سفارش تولید محتوا چگونه انتخاب کنیم؟

بهترین سایت سفارش تولید محتوا

برای اینکه بتوانیم سایت معتبری را برای سفارش تولید محتوا سئو شده متنی پیدا کنیم دو روش وجود دارد؛ رفتن به سراغ مشتریان قبلی آن و مطلع شدن از میزان رضایت آن ها از خدمات سایت است. البته این روش همیشه امکان پذیر نیست و باید به صورت مستقیم به سایت تولید کننده محتوا وارد شد و سبک محتوای آن را مورد بررسی قرار داد و برای آگاهی از سطح کیفیت خدمات آن به مطالعه مطالب وبلاگ و خدمات آموزشی آن پرداخت.

1.آژانس تولید محتوا کٌد و سئو codoseo.net

شرکت کدُ سئو فعالیت خود را در زمینه طراحی و پیاده سازی سایت، پورتال و اپلیکیشن و تولید محتوا و سئو از سال 1398 آغاز نموده است. روند تولید محتوا در سایت کدُ سئو به ‌صورت روزانه و کاملاً یونیک و کاربرپسند می تواند در اختیار مشتریان کسب و کارهای مختلف قرار داده شود. با توجه به آنچه در مورد خدمات سایت کدُ سئو بیان شد می توان به جرأت آن را در دسته بهترین سایت سفارش تولید محتوا در نظر گرفت.

2.سایت فارس محتوا

سایت فارس محتوا با داشتن نویسندگان و کپی رایترهای حرفه ای در حوزه های مختلف هدف اصلی خود را بر روی تولید محتوا هدفمند و با کیفیت متمرکز کرده است.

 3.ویکی محتوا

شرکت ویکی محتوا فعالیت خود را در حوزه تخصصی تولید محتوا با هدف بهینه سازی وبسایت های گوناگون از سال 1393 شروع کرده است. سفارش تولید محتوا متنی سئو شده از طریق ویکی محتوا می تواند کسب و کار شما در مدت زمان کوتاهی به موفقیت برساند. زیرا تیم مارکتینگ سایت ویکی محتوا به دقت به بررسی بازار هدف و رقبا می پردازند.

 4.سایت نوین

سایت نوین خدمات ارزشمندی را در زمینه بازاریابی دیجیتال، بازاریابی محتوا و تولید محتوا به شرکت های مختلف ارائه می دهد. پکیج های تولید محتوای سایت نوین از تنوع بالایی برخوردارند و هر کسب و کاری بسته به نیاز خود می تواند هر یک از این پکیج ها را انتخاب نمایند.

سخن پایانی؛

پیدا کردن بهترین سایت های تولید محتوا در ایران می تواند کار سختی باشد، البته اگر این مقاله را مطالعه نکرده باشید. پس همین الان می توانید از طریق سایت هایی که نام بردیم با خیال راحت سفارشات محتوای خود را ثبت نماییم و از کیفیت بالای آن خیال جمع باشید.


 

منبع : رجانیوز

 


[ شنبه 4 دی 1400 ] [ 17:6 ] [ حسین ]
[ ]

صادرات خرما

آیا می‌دانستید صادرات خرما یکی از افتخارات ایرانیان است؟ بله... از آنجا که ایران کشوری با مناطق گرم و خشک بوده و برای پرورش انواع خرما بستر بسیار مناسبی را دارد، امکان صادرات خرما به کشورهای مختلف را نیز دارد. نژاد و جنس خرما در ایران تنوع زیادی دارد، که دارای شکل ظاهری و مزه‌ی متفاوتی می‌باشد. 

جالب‌تر این که خرماهای خوش طعم و بسیار باکیفیت ایرانی به صورت سالیانه تا 400 هزار تن به کشورهای مختلف صادر می‌شود، کما این که به طور کامل خرمای مورد نیاز داخل کشور هم تأمین می‌شود. البته ناگفته نماند که صادرات خرما مراحل و قوانینی دارد که دانستن آن خالی از لطف نبوده و در ادامه به تفصیل بیان خواهد شد.

اصلی‌ترین مراحل صادرات خرما

طبیعی است که صادرات خرما هم مانند صادرات دیگر اقلام خوراکی و.. دارای مراحل و سلسله مراتب خاصی است که می‌بایست به صورت دقیق مورد بررسی واقع شود. از جمله مهم‌ترین این مراحل می‌توان به موارد زیر اشاره کر:

  • اخذ کارت بازرگانی: از اولین مراحلی که باید برای صادر کردن خرما به کشورهای مختلف طی شود، اخذ کارت بازرگانی و گمرکی می‌باشد. از آنجا که تعرفه صادرات خرما در ایران بالا نیست، دریافت این کارت و مجوز کار خیلی سختی نیست. از طرفی برخی از مجموعه‌ها در زمینه اخذ کارت بازرگانی فعالیت می‌کنند که می‌توانید این مسئله را به ایشان بسپارید.

  • کسب استاندارادهای جهانی: مجموعه‌ها و شرکت‌هایی که به دنبال صادر کردن خرما به کشورهای مختلف می‌باشند، می‌بایست محصول با کیفیت و مرغوب داشته باشند. برای تایید کیفیت خرما می‌بایست استانداردهای مختلف را نیز به دست بیاورند تا بتوانند برای صادرات خرما اقدام کنند.

  • پیدا کردن مشتری: از دیگر ملزومات مهم پا گذاشتن به عرصه‌ی صادرات، پیدا کردن مشتری می‌باشد. برای آن که بتوانید در این زمینه موفق باشید، باید حتماً مشتری ثابت و خواهان در کشورهای مختلف داشته باشید. با داشتن مشتریان ثابت می‌توانید این شغل را به صورت حرفه‌ای دنبال کنید.

******

در صورتیکه صادرکننده خرما هستید و به دنبال خریداران بین المللی هستید، در سایت زیر ثبت نام کنید:

صادرات خرما basketbulk.com

******

البته ممکن است علاوه بر مراحل فوق، سلسله مراتب دیگری هم وجود داشته باشد، اما این سه گزینه از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشند. از آنجا که امروزه تعداد افراد زیادی از راهکار صادرات خرما به سود و درآمد بالا رسیده‌اند، می‌توانید با اطمینان خاطر در این زمینه به صورت قانونی فعالیت کنید.

 

انواع خرما صادراتی کدامند؟

در خاک‌های حاصلخیز ایران گونه‌های مختلفی از خرما تولید و عرضه می‌شود، اما همه‌ی این انواع برای صادرات ارائه نمی‌شوند. برای صادرات انواع خرما، از گونه‌هایی استفاده می‌شود که درخور صادرات بوده و در فرآیند ارسال دچار آسیب و... نشده و کیفیت خرما حفظ شود. برخی از نمونه‌های مهم در صادرات انواع خرما که هم‌اکنون هم به عنوان خرمای صادراتی مرغوب معرفی می‌شود، به شرح زیر می‌باشند:

  1. صادرات خرما مضافتی به عنوان یکی از گزینه‌های همیشه پرطرفدار به کشورهای خارجی صورت می‌پذیرد، پوست این نوع خرما به راحتی از گوشت جدا شده و از آن شیره خرما نیز گرفته می‌شود. بنابراین بدیهی است که صادرات خرما مضافتی مرغوب سود بسیار بالایی نیز به همراه داشته باشد.

  2. صادرات خرما زاهدی که از آن با نام خرما قصب نیز شناخته می‌شود، از ارقام مختلف خشک خرما از ایران به کشورهای دیگر انجام می‌شود. این نوع خرما به طور میانگین در کل کشور در حدود 1000تن برداشت می‌شود با صادرات خرما زاهدی سود بالایی نصیب کشور ایران خواهد شد.

  3. برای صادرات خرما یکی از گزینه‌ها با نام خرما کبکاب نیز در میان اقشار مختلف و کشورهای دنیا طرفداران زیادی دارد، صادرات خرما کبکاب در ایران بیشتر به صورت نارس و رطب انجام خواهد شد. جالب است بدانید که این نوع خرما طعم تلخی دارد، اما خاصیت بسیار زیادی دارد.

  4. از گران‌ترین و مشهورترین خرماهای صادراتی می‌توان به خرما پیارم اشاره کرد، که به نسبت سایر انواع خرما کمی خشک‌تر بوده و پوست آن به راحتی از گوشت جدا نمی‌شود. صادرات خرما پیارم به جهت طعم و شیرینی بسیار عالی که دارد، طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد.

از افتخارات بزرگ کشور ایران است که به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان خرما شناخته می‌شود، اما صادرات خرما هم دارای سلسله مراتب خاصی است که می‌بایست بصورت دقیق روشن شود.

خرما ایرانی به کدام کشورها صادر می‌شود؟

خوشبختانه امروزه خرما صادراتی ایرانی در کشورهای مختلفی خواهان دارد؛ چرا که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طعم و مزه‌ی بسیار عالی دارد. صادرات خرما به هند، صادرات به مالزی، صادرات به ترکیه، صادرات به پاکستان و حتی کشورهای اروپایی هم از ایران صورت می‌پذیرد. بنابراین روشن است که تولیدکنندگان این کشور توانسته‌اند در حوزه صادرات خرما به موفقیت برسند. هر یک از انواع خرماهای صادراتی ایرانی در منطقه‌ای از کشور به خوبی رشد می‌کند، بنابراین مردم هر منطقه می‌توانند بسته به نوع خرمایی که پرورش می‌دهند به سایر کشورها صادرات داشته باشند.

صادرات خرما کم هزینه و پرسود است!

یکی از دلایل بزرگی که می‌توان پرورش خرما date fruit BasketBulk و صادرات آن را از بهترین مشاغل در مناطق گرم و خشک ایران دانست، آن است که برای شروع پرورش دهی خرما و صادرات هزینه‌ی چندانی در بر نخواهد داشت. به عبارت دیگر صادرات خرماهای مختلف با هزینه‌ی کم راه‌اندازی خواهد شد، اما سود حاصل از صادرات این محصول بسیار زیاد می‌باشد. بنابراین هیچ نگرانی در رابطه با هزینه‌های ناشی از صادرات هم وجود ندارد.

البته ناگفته نماند که بسیاری از افراد با راه‌اندازی شرکت‌ها و مجموعه‌های فعال در زمینه ارسال خرما به سایر کشورها می‌توانند واسطه انتقال محصولات شما به سایر کشورها شوند. صادرات خرما به سایر کشورها با کمک مجموعه‌های فعال در این زمینه به مراتب راحت‌تر نیز می‌باشد و دردسرهای گذراندن مراحل مختلف صادرات را نخواهد داشت.

کلام آخر

صادر کردن خرمایی که توسط کشاورزان خبره و با تجربه‌ی خرما در ایران تولید و عرضه می‌شود، به راحتی می‌تواند موجب جذب مشتریان جدید نیز شود. در حال حاضر بیشتر کشورهای جهانی مستحضر هستند که خرماهای ایرانی بسیار مرغوب بوده و می‌توان از آن به عنوان بهترین خرماهای جهان نام برد. البته ایران تنها تولید کننده خرما نیست، اما جزو برترین تولید کنندگان جهانی شناخته می‌شود. این محصول پر فائده اغلب طبع گرمی دارد و استفاده از آن در فصول سرد برای انسان بسیار توصیه می‌شود، به طور کلی فوائد خرما به حدی بالا است که صادرات خرما را بسیار پرطرفدار نشان می‌دهد.

منبع: https://www.ilna.news/fa/tiny/news-1133986

 


[ چهار شنبه 1 دی 1400 ] [ 21:44 ] [ حسین ]
[ ]

تمامیت خواهی نهنگ های ارز دیجیتا ل سیپکوین Cipcoin

روش های مختلفی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال وجود دارد، که البته هر روز هم بر تعداد این روش ها اضافه می شود. ولی همواره افرادی هستند که جلوتر از سایرین متوجه روش های نوین می شوند و طبعا سود بیشتری هم میبرند. قطعا این افراد اسمارت هستند. ولی لزوما روش های آنها خیلی پیچیده و اسمارت نیستند.
یکی از ساده ترین این روش ها خریداری و نگه داری ارز دیجیتال هست. با توجه به استقبال روز افزون از ارز دیجیتال، هر ساله قیمت ارز دیجیتال رشد قابل توجهی پیدا می کند. تقریبا اکثر ارز های دیجیتال این روند را طی می کنند. ولی از کجا بدانیم که کدام ارز شانس رشد کردن دارد و بیشتر از سایرین رشد می کند. در واقع ارزی که افراد مشهور به میزان زیادی از آن خرید می کنند و یا از آن مهمتر توسط نهنگ های ارز دیجیتال (صاحبان میلیاردی ارز دیجیتال) هولد شده و نهنگ ها علاقه ای به فروش آن را ندارند جزو این دسته از ارز ها هستند.
ولی موضوع اینجاست که در بعضی موارد نهنگ های ارز دیجیتال هیچ فرصتی را در اختیار سایرین قرار نمی دهند. و جلوی ارائه ارز را به بازار میگیرند. و به نوعی دست به احتکار می زنند. در واقع هر چه که ارز ماین شود را خریداری میکنند.
متاسفانه در خصوص ارز بسیار با قابلیت سیپکوین Cipcoin هم این اتفاق افتاده است. نهنگ های دنیای کریپتو تمامی ارز های ماین شده سیپکوین Cipcoin را خریداری و جلوی عرضه سیپکوین Cip Coin را گرفته اند. تا جایی که صرافی های معدودی و یا بهتر است بگوییم افراد معدودی امکان فروش و ارائه سیپکوین Cip Coin را دارند و آن هم به میزان بسیار کم و محدود، تمامیت خواهی در دنیای ارزهای دیجیتال نیز نفوذ کرده است. نهنگ ها این ارز را با قیمت بسیار پایین و معادل یک دلار خریداری کرده اند و منتظر همان لحظه ای هستند که ارزش این ارز به بیش از 1000 دلار خواهد رسید. برخی از کارشناسان خبره ارز دیجیتتال بر این باور هستند که قابلیت های ارز سیپکوین Cip Coin به گونه ای است که ظرف مدت چهار سال تا مرز 1000 دلار افزایش قیمت خواهد داشت.
قسمت ناراحت کننده ماجرا این است که کل این سود 1000 برابری به جیب نهنگ های سیپکوین CipCoin خواهد رفت و هنوز مردم عادی امکان خرید و نگهداری سیپکوین CipCoin را ندارند. متاسفانه بسیاری از تحلیلگران نیز به جای اطلاع رسانی از این احتکار خود نیز بر این بی عدالتی دامن زده و حاضر هستند ارز سیپکوین Cip Coin را کمی بیشتر از قیمت روز آن خریداری کنند و به طرز خودخواه هانه ای منتظر هستند که سرمایه گذاری شان با رشد باور نکردنی جبران شود. بله مردم عادی همچنان به درآمد های اندک امیدوارند و این نهنگ ها همچنان نهنگ باقی خواهند ماند و منتظر سود هزار برابری طی چهار سال هستند. چون این افراد قبلا هم از رشد 60 هزار برابری بیتکوین BitCoin سود هنگفتی به جیب زده اند. و شرایط بازار را می دانند، سوار بر بازار هستند و نگرانی از تلاطم آن ندارند.
امیدواریم دنیای ارز دیجیتال که با شعار کنترل توسط مردم شروع به کار کرده است جلوی عملکرد این نهنگ ها را بگیرد و همه مردم به طور عادلانه به ارز های دیجیتال مورد نظرشان دسترسی داشته باشند.

 

 
 
 

[ پنج شنبه 4 آذر 1400 ] [ 13:59 ] [ حسین ]
[ ]

تلگرام | اینستاگرام.

تلگرام | اینستاگرام از محبوبیت بالایی در ایران و در بین شبکهای اجتماعی برخوردارند.

تلگرام | اینستاگرام ربات کانال و گروه

 

تلگرام | اینستاگرام وتکنیکها و ترفند های شبکه های اجتماعی و اینترنت چقدر آشنایی دارید ؟ تا به حال چقدر به دنبال منبعی جامع و رایگان در این زمینه گشته اید ؟
با حقه های روباه گرام ، قطعا نیازی به پرداخت هزینه های هنگفت برای پیاده سازی این تکنیک ها ندارید .
جواب چه سوالاتی در روباه گرام در انتظار شماست ؟

چطور ممبر فیک تلگرام | اینستاگرام داشته باشیم ؟

ممبر های فیک پیج های اینستاگرام را چگونه شناسایی کنیم ؟

چطور برای کانال تلگرام ممبرگیری کنیم ؟

چطور فالورهای واقعی برای پیج تلگرام  | اینستاگرام خود جذب کنیم ؟

افزایش رایگان فالور واقعی اینستاگرام

IFrame

برای بهبود رتبه سایت با قیمت مناسب چه راهکاری وجود دارد ؟

چطور شماره مجازی و ناشناس داشته باشیم ؟

ربات شماره مجازی رایگان

چطور از هک شدن پیج تلگرام | اینستاگرام خود جلوگیری کنیم ؟

ربات بازیاب اکانتهای هک شده

جدیدترین شیوه های هک اینستاگرام و جیمیل چیست ؟

چرا جیمیل من هک شده ؟

بازیابی رمز جیمیل شما

آیا جیمیل به راحتی هک می شود ؟

برنامه شبیه ساز اندروید جم ساز+سکه ساز بینهایت کلش او کلنز

چطور اکانت بازی کلش آو کلنز را خرید و فروش کنیم ؟

لیست جیمیل های هک شده منتشر شده

  • و…

روباه گرام دقیقا همان جایی است که حقه های اینترنتی را بدون اینکه جیبتان خالی شود میتوانید پیاده کنید.

اهداف سایت روباه گرام

اغلب خدمات این وبسایت رایگان یا با قیمت باورنکردنی ارائه می شود .
در بخش پست های روباه گرام چه خبر ؟
از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این بخش پیدا می شود . جدیدترین اخبار تکنولوژی و فناوری ، ترفند های ناب ، دریافت رایگان برنامه برنامه های پولی ، برنامه های کرک شده اندروید و … تنها بخش کوچکی از هنرنمایی دست و دل بازانه این وبسایت ترفندگراست.
می توان به حقه های روباه گرام اعتماد کرد ؟
چراکه نه !لوگوی ای نماد سایت ، ضمانتی بر ارتباط دوجانبه بین روباه گرام و مخاطبانش می باشد .
روباه گرام حامی کسب و کار های نوپا :
بعید میدانم مزیت استفاده از رپورتاژ آگهی به جای تبلیغات بنری ، بر کسی پوشیده باشد .

خوشبختانه رپورتاژ آگهی های روباه گرام همیشگی است و روباه گرام در قبال پرداخت هزینه ای اندک ، همیشه میزبان رپروتاژ آگهی شما خواهد بود

سایت روباه گرام :

 

با هدف آموزش ترفند شکل گرفت ؛تعریف و معنی ترفند یا فن : فَن یا ترفند واژه‌ای فارسی به معنی راه و روش و شگرد و مهارت‌های انجام کاری است؛راه و روشی که کارها را آسانتر میکند.

 

آموزش ترفند تلگرام اینستاگرامآموزش ترفند روباه گرام

 

ایده تاسیس سایت روباه گرام از آنجا شکل گرفت که افرادی فرصت طلب در فضای مجازی برای کارهایی که در اینترنت انجام میدهند و خدمات خود هزینه های زیادی از کاربران دریافت میکنند.ما میخواهیم این هزینه ها را با آموزش ترفند خدمات کاهش دهیم.

به عنوان مثال سایت های زیادی با آگاهی از افزایش محبوبیت اینستاگرام با نرم افزارهایی شروع به ساخت ممبر فیک و دریافت هزینه های زیاد به اکانت کاربر های اینستاگرام و تلگرام نمودند.اینجا “روباه گرام”   سایتی هست که همان خدمات را بهتر و  رایگان و یا با هزینه کمی برای شما انجام میدهد!

دامنه خدمات ما محدود به اینستاگرام یا تلگرام و…نیست ،با بازدید کوتاهی از سایت به برنامه های که در اینترنت با هزینه های زیادی به فروش میرسند برخورد میکنید که حدود90%منجر به کاهش خدمات میشود.

خدمات همچون آموزش ترفند افزایش فالوور اینستاگرام و ممبر گیر تلگرام و سایر پیام رسانها،آموزش بهبود رنک سایت با قیمت مناسب،آموزش و ترفند تماس با شماره مجازی و ناشناس،و دهها آموزشما و ترفند بصورت رایگان و یا با هزینه بسیار اندک!

سیگنال پامپ ارز دیجیتال

امروزه ارز دیجیتال بدلیل رشد سریع و سودآور بودن مهم است.سایت روباه گرام به موضوعات روز می پردازد

با این هدف مطالب آموزشی ارزهای دیجیتال در سایت روباه گرام گذاشته میشود.

کانال تلگرام پامپ ارز دیجیتال با این هدف ایجاد شده است.تا راهنمای خریدارن ارز دیجیتال باشد.

کانال تلگرام پامپ ارز دیجیتال


[ یک شنبه 30 آبان 1400 ] [ 15:36 ] [ حسین ]
[ ]
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد