رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

 

رفع خطای coulden’t refresh feed اینستاگرام

لطفا به سادگی از کنار این مطلب رد نشوید حل صد در صدی مشکل coulden’t refresh feed اینستاگرام شما با انجام یکی از این روش ها امکان پذیر است.

در صفحه اصلی اینستاگرام، پست های منتشر شده،کسانی که فالو کردید برای شما نمایش داده میشود،وقتی وارد برنامه اینستاگرام میشوید برای مشاهده پست های جدید، باید صفحه اصلی خود را به روز(رفرش) کنید.refresh نشدن اینستاگرام به این معنی است که کاربر نمی‌تواند به عکس‌ها و ویدیوهای آپلود شده جدید دسترسی داشته باشید. و با آنها تعاملی برقرار کند، مشکل coulden’t refresh feed به این صورت هست که موقع ورود به برنامه اینستاگرام صفحه اینستاگرام کاملا سفید میشود و هیچ پست و استوری به شما نمایش داده نمیشود و در بعضی مواقع هم شاید به صورت خودکار از اکانت خود خارج شوید و پیغام (از سیستم حساب خارج شده اید ممکن است مالک حساب گذرواژه را تغییر داده باشد) به شما نمایش داده شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

چطور خطای coulden’t refresh feed را رفع کنیم؟

بهترین و ساده‌ترین روش موجود برای حل مشکل  اینستاگرام شما این است که انجام این پروسه را بر عهده کارشناسان واحد پشتیبانی اینستا جوکار قرار دهید. بدین منظور یک تماس کوتاه با شماره‌های ضمیمه شده برقرار سازید. کارشناسان ما با دریافت برخی مشخصات از سوی شما پروسه بازیابی اکانت را آغاز می‌کنند و حتی اگر لازم باشد به طور مستقیم با پشتیبانی اینستاگرام ارتباط برقرار خواهند کرد و نهایتا اکانت اینستاگرام‌تان را بازیابی می‌کنند. پس بهترین و بی‌دردسرترین روشی که می‌توانید از آن برای حل مشکل اینستاگرام خود استفاده کنید، مربوط به تماس گرفتن با کارشناسان اینستا جوکار  می‌شود.

مشکل در اتصال اینترنت

اکثر مواقع علت مواجه شدن با خطای coulden’t refresh feed ، کند بودن یا قطع بودن اینترنتی هست که استفاده میکنید. اینترنت سیمکارت خود را تغییر دهید، و از سیمکارت دیگری برای اینترنت استفاده کنید. یا حالت پرواز موبایل خود را یک مرتبه روشن و خاموش کنید.

رفع مشکل با تغییر رمز پیج 

لطفا قبل از این که اقدامات بعدی رو انجام بدید.یکبار رمز پیج خود را تغییر دهید و مجدد وارد اکانت خود شوید.با تغییر رمز پیج یک رفرش کلی در حساب اینستاگرام شما انجام میشود و بسیاری از خطاها مثل خطای couldn’t refresh feed اینستاگرام شما حل میشود.پس رمز اکانت خود را تغییر دهید و دوباره به حساب خود وارد شوید.اکثر مواقع با انجام این کار مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام حل میشود.

استفاده از ابزار تغییر ip 

اگر مشکل couldn’t refresh feed اینستاگرام شما با تغییر رمز پیج حل نشد. برنامه اینستاگرام را از بین برنامه های باز شده گوشی خود پاک کنید.بعد وارد تنظیمات موبایل خود شده و حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کنید. بعد از این که حافظه پنهان اینستاگرام را پاک کردید فیل..تر شکن خود را روشن کرده و وارد اینستاگرام شوید و منتظر بمانید تا صفحه شما رفرش شود و ارور couldn’t refresh feed پیج شما حل شود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

 استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام

استفاده از نسخه قدیمی اینستاگرام ممکن است مشکلات زیادی مثل مشکل رفرش نشدن صفحه اینستاگرام برای شما ایجاد کند. به فروشگاه پلی بروید و اینستاگرام خود را به جدیدترین نسخه به روزرسانی کنید.

پُر بودن حافظه موبایل

برخی اوقات به دلیل پر شدن حافظه موبایل، رفرش شدن اینستاگرام و لود شدن پست و استوری های جدید به مشکل بر میخورد. به فایل منجر موبایل خود بروید و فایل های غیرضروری را حذف کنید، احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed شما حل میشود.

حافظه کش یا حافظه پنهان اینستاگرام

حافظه کش یا حافظه پنهان به دیتاهایی گفته میشود که پس از استفاده زیاد از یک برنامه، در حافظه آن ذخیره میشود.سعی کنید هر چند روز یکبار حافظه پنهان برنامه های خود مثل اینستاگرام را پاک کنید. برای پاک کردن حافظه پنهان اینستاگرام مراحل زیر را انجام دهید. تنظیمات موبایل/برنامه/اینستاگرام/محل ذخیره/پاک کردن حافظه پنهان.

توقف اجباری اینستاگرام: 

بعد از اینکه حافظه پنهان برنامه اینستاگرام را پاک کردید، باید اقدام به توقف اجباری اینستاگرام کنید، برای این کارد وارد تنظیمات موبایل خود شوید» به قسمت برنامه ها یا مدیریت برنامه های بروید» برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و روی آن کلیک کنید» روی توقف اجباری کلیک کنید.

اینترنت گوشیتون رو عوض کنید

از خط دیگری برای اینترنت استفاده کنید،مثلا اگر از ایرانسل استفاده میکنید، تغییر دهید و اینترنت همراه اول استفاده کنید.یا اگر به وای فا وصل هستید،یکبار هم از اینترنت خط خودتون استفاده کنید.

برنامه اینستاگرام را به روزرسانی کنید

عدم به روزرسانی اینستاگرام میتواند، هزاران مشکل برای شما ایجاد کنید،به فروشگاه پلی بروید و برنامه اینستاگرام را آپدیت کنید.تا بسیاری از مشکلات شما حل شود.

گوشی خود را خاموش و روشن کنید

یکی دیگر از روش های رفع مشکل پوشش خبری بازخوانی نمیشود  این است که اینترنت خود را قطع کنید بعد یکبار گوشی خود را خاموش و مجدد روشن کنید. احتمالا با انجام این کار مشکل coulden’t refresh feed  شما حل میشود.

حل مشکل و ارور coulden't refresh feed اینستاگرام

برسی کردن بخش دسترسی به داده ها (access data)

بعضی از کاربران که با مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام روبه رو هستند،گزارش کرده اند که با ورود به قسمت security و بعد از آن بخش access data یا همان همان امنیت > دسترسی به داده ها می باشد، و تایید اخطار  های نمایش داده شده، مشکل couldn’t refresh خود را حل کرده اند. اما توجه داشته باشید که این راهکار  تنها وقتی به شما کمک خواهد کرد که هنوز بتوانید به بخش تنظیمات اینستاگرام خود دسترسی داشته باشید، اگر با سفید شدن صفحه اینستاگرام روبه رو هستید و  نمی توانید به تنظیمات بروید، این روش کمکی به شما نخواهد کرد.

تغییر زبان موبایل

حتما این روش رو هم برای رفع مشکل بازخوانی نشدن اینستاگرام انجام دهید، اگر زبان گوشی شما فارسی است، به تنظیمات موبایل خود بروید و زبان را روی انگلیسی قرار دهید،بعد به اینستاگرام بروید و ببینید مشکل حل شده است یا نه!!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ یک شنبه 13 شهريور 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]