چطور به کمک کال تو اکشن رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم

چطور به کمک کال تو اکشن رپورتاژ آگهی جذاب بنویسیم

کال تو اکشن تکنیکی در بازار یابی و دیجیتال مارکتینگ است که کاربر را وادار می کند که اقدام به خرید فوری یا واکنشی نسبت به تبلیغات شما می دهد. در این مقاله قصد داریم به شما نشان دهیم که چطور می توانیم رپورتاژ آگهی جذاب به کمک این تکنیک بنویسیم.

 



رپورتاژ آگهی دعوت به عمل بخشی از تبلیغات شما است که به مخاطبان هدف شما می گوید که بر روی کلمه یا لینک شما کلیک کند و به سایت شما وارد شود تا از خدمات یا محصولات شما استفاده کند. مثال «همین حالا بخرید!» یا همین حالا شروع کن...   

 

هرچه بتوانید اطلاعات بیشتری را با کال تو اکشن  خود به مشتریان بالقوه خود ارائه دهید، برای همه طرف های درگیر بهتر خواهد بود. شما می توانید به مخاطبان خود بفهمانید که وقتی روی تبلیغ شما کلیک می کنند چه انتظاراتی دارند و می توانید با ارسال یک پیام واضح و مستقیم، کاربران اشتباه را از کلیک کردن منصرف کنید. در حالی که درک این نکته که مشتریان بالقوه شما به چه عبارات یا پیام‌هایی خاص صنعت پاسخ می‌دهند نیز مهم است، نکات کال تو اکشن  زیر نیز به همان اندازه ارزشمند هستند. 

 

  1. از یک فعل دستور قوی برای شروع کال تو اکشن  خود استفاده کنید

 

 

همه چیز در مورد واضح و مختصر بودن با کال تو اکشن  است. شما فضای زیادی در تبلیغ خود ندارید تا منظورتان را به مخاطب برسانید، با محدودیت کاراکتر در هر خط توضیحات 35 کاراکتر، بنابراین مهم است که مستقیماً به اصل مطلب بروید. به مخاطبان خود اجازه دهید دقیقا بدانند که می‌خواهید چه کاری انجام دهند، و خسته نباشید - کال تو اکشن  را با اقدام مورد نظر شروع کنید.

 

یک وب سایت تجارت الکترونیک راه اندازی کنید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «خرید»، «خرید» یا «سفارش» شروع کنید.

تبلیغ یک خبرنامه یا کاغذ سفید؟ کال تو اکشن  خود را با کلماتی مانند «دانلود» یا «اشتراک» شروع کنید

آیا می خواهید کسی اطلاعات بیشتری را درخواست کند؟ سعی کنید «فرم را برای… پر کنید» یا «دریابید که چگونه…»

بیایید به آن مثال کاغذ سفید برگردیم. اگر شما یک آژانس بازاریابی هستید که آخرین نکات و بینش های خود را تبلیغ می کنید، می خواهید مطمئن شوید که مخاطبان شما دقیقاً نحوه دسترسی به آن کاغذ سفید را می دانند. اگر کال تو اکشن  شما چیزی مانند «جدیدترین مقاله سفید ما در دسترس است» را خواند، ممکن است نرخ کلیک عالی دریافت نکنید، زیرا ممکن است مردم مطمئن نباشند که کجا و چه زمانی می‌توانند آن را دریافت کنند. یک فراخوان برای اقدام مانند " همین امروز کاغذ سفید ما را دانلود کنید!" بسیار مستقیم و آموزنده است، که باید به بهبود CTR کمک کند.

 

2. از کلماتی استفاده کنید که احساسات یا اشتیاق را برانگیزد 

 

 

شما می خواهید بتوانید در نتیجه اشتیاق مخاطبان خود، پاسخ قوی را از خود دریافت کنید. اگر کال تو اکشن  شما مشتاق باشد، مخاطبان شما نیز مشتاق خواهند بود. یک کال تو اکشن  مانند "اکنون بخرید و 50٪ تخفیف بگیرید!" - نه تنها به آنها منفعت هنگفتی ارائه می کنید، بلکه چه کسی از دریافت نصف سفارش خود هیجان زده نمی شود؟

 

برای کسی که به دنبال رزرو سفر با خانواده خود است، کال تو اکشن  مانند "تعطیلات رویایی خود را همین امروز برنامه ریزی کنید!" آنها را در مورد مفهوم سفر خانوادگی هیجان زده می کند و آنها را مشتاق می کند تا روی تبلیغ شما کلیک کنند. یک عنصر کوچک و در عین حال موثر در اینجا اضافه کردن یک علامت تعجب به انتهای کال تو اکشن  است تا این شور و شوق را برانگیزد. این باعث می‌شود که کال تو اکشن  شما پاپ شود و کمی هم به آن کمک کند.

 

3. به مخاطبان خود دلیل بدهید که چرا باید اقدام مورد نظر را انجام دهند

 

به عبارت دیگر، چه چیزی برای آنها مفید است؟ آیا به آنها کمک می کند تا وظایف خود را بهتر انجام دهند، وزن خود را کاهش دهند یا در پول خود صرفه جویی کنند؟ این به شدت با پیشنهاد ارزش یا نقطه فروش منحصر به فرد شما (USP) ارتباط دارد. USP شما مسلماً یکی از مهم‌ترین بخش‌های به دست آوردن سرنخ‌های جدید است، بنابراین ایجاد یک ترکیب خوب USP/کال تو اکشن  راهی عالی برای افزایش کلیک‌ها است. یک مثال خوب از این می تواند چیزی شبیه به "امروز تماس بگیرید تا مشاوره رایگان خود را برنامه ریزی کنید!" نه تنها اقدامی را که می‌خواهید کاربر انجام دهد (امروز تماس بگیرید) را بیان کرده‌اید، بلکه دلیلی نیز برای آنها ارائه کرده‌اید که چرا باید آن اقدام را انجام دهند (مشاوره رایگان).

 

4. از FOMO استفاده کنید

 

این در واقع یکی از تاکتیک های مورد علاقه من در مورد یک کال تو اکشن  موفق است. ترس از دست دادن، که با نام FOMO شناخته می شود، یک انگیزه بسیار موثر است. وقتی مردم فکر می‌کنند که ممکن است فرصتی را از دست بدهند که ممکن است دوباره به وجود نیاید، خیلی سریع به این کار دست می‌زنند.

 

یکی از بهترین کاربردهای FOMO در کال تو اکشن  شما ذکر فروش یا تبلیغی است که شرکت شما برگزار می کند و برای همیشه دوام نخواهد داشت. شما احتمالاً همیشه ایمیل هایی با این نوع پیام ها دریافت می کنید، می دانم که مطمئن هستم. من در مورد پیام‌هایی مانند «امروز خرید کنید! فروش روز دوشنبه به پایان می رسد، شاید در یک تعطیلات آخر هفته سه روزه. یا حتی "تا زمانی که موجودی تمام می شود، همین حالا بخرید!" در طول فصل تعطیلات نادیده گرفتن چنین درخواستی سخت است، مخصوصاً در شرایط حساس به زمان (مثلاً در فصل کریسمس). مشابه برانگیختن اشتیاق همانطور که قبلاً بحث کردیم، تحریک ترس از دست دادن در کال تو اکشن  مطمئناً چند کلیک اضافی برای شما به همراه خواهد داشت. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 10 مرداد 1401 ] [ 22:44 ] [ حسین ]
[ ]