تجربه یک روز به یاد ماندنی در پارک آبی کرج

تجربه یک روز به یاد ماندنی در پارک آبی کرج

 

پارک آبی کرج در حال حاضر یکی از محبوبترین پارکهای آبی در ایران است. در این مطلب قصد داریم در مورد این پارک هیجان انگیز و امکانات و خدمات آن به طور کامل و جامع صحبت کنیم. اگر شما هم عاشق ورزشهای آبی و تفریحات هیجان انگیز هستید، حتما از مطالعهی این مطلب و دیدن تصاویر این پارک آبی هیجان زده میشوید.

این دهکدهی آبی در اتوبان تهران _ کرج قرار دارد و اهالی تهران و کرج و حتی بسیاری از مسافرین با مراجعه به این مکان تفریحی به دنبال ساختن یک روز متفاوت و به یاد ماندنی هستند. لازم است بدانید پارک آبی کرج به عنوان یک مکان تفریحی شناخته شده است که امکان استفاده از آن در هر چهار فصل سال وجود دارد. همچنین بانوان و آقایان میتوانند به صورت مجزا از این پارک آبی سرپوشیده استفاده کنند.

آشنایی کامل با پارک آبی دهکده آبی پارس گرمدره کرج همراه با آدرس

پاک آبی کرج؛ بزرگ ترین پارک آبی سرپوشیده در خاورمیانه

  • اگر علاقهمند به پارکهای آبی باشید، مطمئناً تاکنون شنیدهاید که بزرگترین پارک آبی خاورمیانه در ایران واقع شده است. تمامی وسایلی که در این پارک قرار دارند براساس استانداردهای بین المللی و آخرین تکنولوژیهای روز دنیا ساخته شدهاند.

  • دهکده آبی کرج در فضایی بیش از 14 هزار متر مربع ساخته شده است و از زمان احداث تاکنون، وسایل و خدمات بیشتری به مجموعه افزوده شده است.

  • مجموعه پارک آبی کرج هر روزه امکان پذیرش 2000 نفر را به طور همزمان فراهم کرده است و از سال تأسیس تا کنون، محبوبیت بسیار زیادی در کل ایران بدست آورده است.

امکانات تفریحی دهکده آبی پارس

  • سرسرههای هیجان انگیز: در دهکده آبی پارس سرسرههای متنوعی وجود دارد که افراد میتوانند بسته به شرایط و علاقهی خود از آنها استفاده کنند. از سری سرسرههای این مجموعه، میتوان به سرسرههای سقوط ازاد، مسابقهای، پیچشی، یو و سرعتی اشاره کرد.

  • رودخانه وحشی و سیاه چاله نیز از دیگر امکانات تفریحی پارک آبی کرج است. رودخانه و سیاه چاله از محبوبترین آیتمهای دهکده آبی پارس هستند.

  • از دیگر امکانات مجموعه، میتوان به مهد کودک و محل بازی کودکان اشاره کرد. به منظور آسودگی والدین، محلی برای تفریح کودکان طراحی و ساخته شده است. بنابراین کودکان نیز میتوانند به دور از خطر، لحظات خوشی را در دهکده آبی پارس داشته باشند.

  • علاوه بر این وسایل تفریحی؛ جکوزی، استخر، اتاق برف، سونای معمولی و خشک نیز در دهکده آبی کرج وجود دارد و علاقه مندان میتوانند علاوه بر سرسرهها، رودخانه و غیره، از این امکانات نیز بهرهمند شوند.

  • سفره خانه سنتی، رستوران و کافی شاپ از دیگر قسمتهای دهکده آبی پارس است. علاقه مندان میتوانند علاوه بر بازی، از نوشیدنی و غذای مورد علاقهی خود نیز در کنار تفریحات آبی مجموعه استفاده کنند.

دهکده آبی پارس کجاست | عکس + آدرس و هر آنچه پیش از رفتن باید بدانید - کجارو

دیگر خدمات دهکده آبی پارس

علاوه بر امکاناتی که در بخش قبلی بیان کردیم، امکانات و خدمات دیگری نیز به منظور آسایش و راحتی مراجعه کنندگان در نظر گرفته شده است:

  • پارکینگ جداگانه ای به طور ویژه برای مراجعه کنندگان به پارک آبی در کنار مجموعه ساخته شده است. افراد دیگر دغدغه ی پارک کردن ماشین نخواهند داشت.

  • مرکز خریدی به منظور رفع نیازهای افراد نیز در کنار پارک آبی کرج طراحی شده است. بنابراین مردم میتوانند در صورت نیاز، به راحتی و در کمترین زمان ممکن وسایل مورد نیاز خود را خریداری کنند.

  • موردی که لازم است در این جا به آن اشاره کنیم، آبی است که در مجموعه استفاده میشود. فاکتورهای بسیار مهمی را در این باره در نظر گرفته اند و همین موضوع باعث شده است که شاهد آبی زلال و پاکیزه در مجموعه باشیم. تمیزی و زلالی آب باعث شده است که قدم زدن در این پارک آبی برای بسیاری از افراد، سواحل زیبای کیش را یادآوری کند.

بلیط عادی و بلیط vip پارک آبی کرج

در دهکده آبی پارس امکان تهیه دو بلیط عادی و vip وجود دارد:

  • با تهیه بلیط عادی، افراد میتوانند از امکانات و تجهیزات معمولی پارک استفاده کنند. از امکانات معمولی میتوان به سرسرهها، رودخانه، رستوران، کافی شاپ و اشاره کرد.

  • و اما با تهیه بلیط vip، افراد از خدمات و امکانات بیشتری برخوردار میشوند. از امکانات vip مجموعه، میتوان به جکوزی، استخر شیشهای، بدنسازی و اشاره کرد.

  • افرادی که نسبت به تهیه بلیط vip البرز اقدام میکنند، میتوانند از سرویسها، رختکنها و ورودی و خروجیهای خاصی استفاده کنند.

مراجعه به پارک آبی کرج به افرادی که شرایط زیر را دارند، توصیه نمی شود

  • افرادی که درگیر بیماریهای قلبی، عصبی، بیماریهای پوستی همچون تبخال و سرگیجه هستند.

  • افرادی که به تازگی عمل جراحی انجام دادهاند.

  • افرادی که مجبورند از داروهای خواب آور استفاده کنند.

  • افرادی که دچار کم توانی ذهنی یا ناتوانی حرکتی هستند.

  • افرادی که سن آنها کمتر از 3 سال است و همچنین قد آنها بیش از 95 سانتیمتر نباشد.

  • همچنین افرادی که بیش از 120 کیلوگرم وزن داشته باشند، نمیتوانند از سرسرهها استفاده کنند.

  • مراجعه خانمهای باردار به مجموعه نیز ممنوع است.

تجربه یک سفر باکیفیت با قطارهای فدک

همان طور که پیش از این هم خواندید، پارک آبی کرج از بزرگترین و شناخته شدهترین پارکهای آبی در کل خاورمیانه است. بنابراین مسلم است که افراد بسیار زیادی از سراسر ایران تمایل داشته باشند برای یک بار هم که شده، سرسرههای این پارک آبی را تجربه کنند.

قطار فدک، اولین قطار پنج ستاره ایرانی است که توانسته است با استفاده از امکانات و خدمات ویژهای، آسودگی و راحتی را برای مسافرین خود فراهم کند. این شرکت در طول این سالها تلاش کرده است که با به کارگیری امنترین و لوکسترین امکانات، رضایت مشتریان خود را به دست آورد. برای تهیه بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت از خدمات قطار فدک استفاده کنید. 

کلام پایانی

در این مطلب در رابطه با امکانات و خدمات پارک آبی کرج صحبت کردیم. به شما این اطمینان را میدهیم که با رفتن به دهکده آبی پارس، میتوانید یک تجربه متفاوت و خاص داشته باشید.

همچنین میتوانید از قطارهای فدک نیز به منظور سفر به هر نقطهای از ایران از جمله تهران و کرج استفاده کنید و ضمن داشتن یک تجربهی هیجان انگیز، سفری راحت داشته باشید. لازم به ذکر است که در قطارهای فدک، تمامی پروتکلهای بهداشتی به منظور سلامت حال مسافران در نظر گرفته شده است.

منبع: بلیط قطار کرج مشهد رفت و برگشت

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ دو شنبه 6 تير 1401 ] [ 15:59 ] [ حسین ]
[ ]