چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

چگونه اکانت اسپاتیفای بخریم؟

اسپاتیفای یک اپلیکیشن است که حول محور پخش موسیقی تشکیل شده است. در اسپاتیفای می‌توانید به انواع موسیقی‌ها، ویدئوهای هنرمندان مختلف و پادکست‌های ایرانی و خارجی گوش بدهید. اسپاتیفای قابلیت‌های متنوعی دارد. 

از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به دانلود آهنگ‌ها و پخش آنلاین موسیقی با بهترین کیفیت اشاره کرد. اما برای اینکه به همه امکانات این سرویس دسترسی داشته باشید و بدون تبلیغات به آهنگ‌های مورد علاقه‌تان گوش بدهید، باید اکانت خود را پریمیوم کنید یا به اصطلاح اکانت اسپاتیفای بخرید. در این مقاله می‌خواهیم در مورد خرید اکانت اسپاتیفای صحبت کنیم.

امکانات اسپاتیفای چیست؟

اسپاتیفای یک رادیوی جهانی دارد. تمام ایستگاه‌های رادیویی و پادکست‌ها در این رادیو قابل گوش کردن هستند. شما می‌توانید در رادیوی اسپاتیفای پادکست‌های ایرانی و خارجی مورد علاقه‌تان را گوش بدهید. در اسپاتیفای می‌توانید در حالت آفلاین هم موسیقی گوش دهید. همچنین کیفیت صدا در این سایت بسیار بالا است و می‌توانید آهنگ‌های خواننده موردعلاقه‌تان را با کیفیت خوبی گوش کنید.

وقتی به اکانت اسپاتیفای دسترسی دارید، می‌توانید در گوشی‌، لپ تاپ و کامپیوتر محل کار یا خانه به موزیک‌هایی که قبلا ذخیره کردید، گوش کنید. در واقع تمام موسیقی‌هایی که گوش کردید و ذخیره کردید، در اکانت شما نگهداری می‌شوند. می‌توانید در گوشی و تبلت، از اپلیکیشن اسپاتیفای استفاده کنید و در کامپیوتر و لپ تاپ به نسخه وب وصل شوید. همچنین با اسپاتیفای دیگر لازم نیست حجم زیادی از آهنگ را در گوشی یا لپ‌تاپ‌تان ذخیره کنید، بلکه به همه آهنگ‌ها در اسپاتیفای دسترسی دارید. 

شما در اسپاتیفای می‌توانید آهنگ‌های خواننده محبوب‌تان را پیدا کنید، صفحه اسپاتیفای او را دنبال کنید و با خوانندگان و آهنگ‌های جدید آشنا شوید. 

یکی از امکانات جالب اسپاتیفای ساخت پلی لیست مشترک است. مثلا می‌توانید شما و دوست‌تان می‌توانید یک پلی لیست مشترک داشته باشید و هرگاه که با هم هستید به آنها گوش دهید. مدیریت این پلی لیست به عهده شما و دوست‌تان است و هر دو می‌توانید به این پلی لیست آهنگ اضافه کنید. همچنین می‌توانید دوستان‌تان را در اسپاتیفای دنبال کرده و به پلی‌لیست‌ آنها گوش دهید. 

علاوه بر همه این امکانات، اسپاتیفای هوش مصنوعی دارد و با توجه به آهنگ‌هایی که شما گوش کردید، آهنگ‌های جدید را پیشنهاد می‌دهد. با اسپاتیفای می‌توانید علاوه بر گوش دادن موسیقی زبان‌های مختلف را هم یاد بگیرید. پادکست‌ها و ایستگاه‌های رادیویی به زبان‌های مختلف از جمله انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی در اسپاتیفای پخش می‌شوند. این امکان فقط در اکانت پریمیوم اسپاتیفای وجود دارد. 

انواع اکانت اسپاتیفای چیست؟

اکانت رایگان اسپاتیفای

وقتی در سایت اسپاتیفای ثبت‌نام می‌کنید، اکانت شما اکانت رایگان است. یعنی هیچ پولی بابت خدمات و گوش دادن به موسیقی‌ به اسپاتیفای پرداخت نمی‌کنید. در این اکانت می‌توانید آهنگ‌های مختلف را پیدا کنید، به آهنگ‌های جدید گوش بدهید و پلی لیست بسازید. در اکانت رایگان نمی‌توانید به رادیو و پادکست گوش کنید و باید تبلیغات بین آهنگ‌ها را هم تحمل کنید. 

https://files.virgool.io/upload/users/241344/posts/ysvp8m90tepe/s5xivlszctgm.jpeg

 

اکانت نامحدود اسپاتیفای

در اکانت نامحدود شما با پرداخت پول کمی می‌توانید به بخشی از امکانات سایت و اپلیکیشن اسپاتیفای دسترسی داشته باشید. رادیو و پادکست در اکانت نامحدود فعال است و دیگر تبلیغی هم بین آهنگ‌ها وجود ندارد. اکانت نامحدود اسپاتیفای به شما اجازه نمی‌دهد که آهنگ‌های دلخواه‌تان را گوش کنید. بلکه باید به آهنگ‌های منتخب اسپاتیفای گوش دهید. 

اکانت پریمیوم اسپاتیفای

این نوع اکانت تمام امکانات‌ اسپاتیفای را دارد. می‌توانید آهنگ موردنظرتان را جست‌وجو کنید و بدون تبلیغ به آهنگ‌ها گوش دهید. همچنین می‌توانید آهنگ‌ها را دانلود کنید و در هر دستگاه دیگری به آنها گوش دهید. مهم‌ترین ویژگی اکانت پریمیوم اسپاتیفای پخش آفلاین موسیقی است. در اکانت پریمیوم، لازم نیست برای جست‌وجو آهنگ، جست‌وجوی خواننده و  پخش موسیقی به اینترنت وصل باشید. 

اکانت رایگان و پریمیوم اسپاتیفای چه تفاوتی دارند؟

اکانت رایگان اسپاتیفای امکانات محدودی دارد. شما در اکانت رایگان نمی‌توانید در حالت آفلاین موسیقی گوش کنید یا دستگاه‌های مختلف را به هم مرتبط کنید. به‌علاوه، کیفیت صدا در اکانت رایگان و نامحدود استاندارد است، ولی کاربران پریمیوم می‌توانند با بالاترین سطح کیفیت صدا به آهنگ‌های موردعلاقه‌شان گوش دهند. 

 

در اکانت رایگان اسپاتیفای اگر از آهنگی خوش‌تان نیاید، می‌توانید حداکثر 5 آهنگ در ساعت را رد کنید. ولی این محدودیت در اکانت پریمیوم وجود ندارد. مهم‌تر از همه اینکه در اکانت پریمیوم اسپاتیفای دیگر بین آهنگ‌ها تبلیغاتی پخش نمی‌شود و با خیال راحت می‌توانید به آهنگ‌های موردعلاقه‌تان گوش بدهید.

چگونه اکانت اسپاتیفای بسازیم؟

اول از همه وارد سایت اسپاتیفای می‌شوید. در اینجا می‌توانید اکانت فیسبوک‌تان را به اسپاتیفای متصل کنید و با فیسبوک وصل شوید. گزینه دوم ثبت‌نام با ایمیل است. ایمیل، پسورد، تاریخ تولد و جنسیت‌تان را وارد می‌کنید و وارد سایت می‌شوید. 

در این مرحله باید ایمیل ثبت‌نام را تایید کنید. اکانتی که ساختید یک اکانت رایگان است و می‌توانید از امکانات اکانت رایگان اسپاتیفای استفاده کنید، به آهنگ‌های منتخب گوش دهید و پلی لیست بسازید. دقت کنید که وقتی با فیلترشکن وارد اسپاتیفای می‌شوید، منطقه شما طبق IP کامپیوترتان مشخص می‌شود. گیفت کارت‌های اسپاتیفای معمولا برای کشور آمریکا و انگلیس هستند. بنابراین باید با IP آمریکا و انگلیس وارد اسپاتیفای شوید. 

خرید اکانت اسپاتیفای در سایت گیفت کارت

در سایت گیفت کارت می‌توانید با خرید گیفت‌ کارت‌ به قیمت‌های مختلف اکانت اسپاتیفای کشورهای آمریکا و انگلیس را تهیه کنید. اکانت اسپاتیفای آمریکا، 10 دلاری، 30 دلاری و 60 دلاری است و اکانت اسپاتیفای انگلیس با قیمت‌های 10و 30 پوندی به فروش می‌رسند. این گیفت کارت‌ها، کارت‌هایی هستند که از قبل پرداخت شده‌اند که یک ‌ماهه، سه ماهه و و شش ماهه به فروش می‌رسند. بعد از خرید اکانت باید اطلاعات گیفت کارت را وارد حساب‌تان کنید. منطقه گیفت کارت‌ها تفاوتی با هم ندارند و امکانات در اکانت اسپاتیفای آمریکا و انگلیس مشابه است. 

جمع‌بندی

در این مقاله در مورد خرید اکانت اسپاتیفای صحبت کردیم و متوجه شدیم که با خرید گیفت‌ کارت‌های مخصوص اسپاتیفای می‌توانیم به امکانات نامحدود این اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم. لذت گوش دادن به موسیقی بدون تبلیغات را می‌توانیم با اکانت‌ پریمیوم اسپاتیفای تجربه کنیم. 

منبع: خرید گیفت کارت اسپاتیفای

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 27 اسفند 1400 ] [ 19:39 ] [ حسین ]
[ ]