طرز تهیه میلک شیک وانیلی

طرز تهیه میلک شیک وانیلی

میلک شیک یک میان وعده بسیار خوشمزه است که معمولا از ترکیب بستنی و شیر و یک طعم‌دهنده به دلخواه فرد درست میشود، و طرفداران زیادی دارد؛ به خصوص در بین بچه‌ها و بزرگسالانی که عاشق بستنی هستند! بعضی از افراد معتقدند که میلک شیک وانیلی کمی ساده و خسته‌کننده است؛ اما لزومی ندارید که اینطور باشد. اگر میلک شیک وانیلی را به روش صحیح درست کنیم، میتوانیم از طعم ساده و در عین حال لذتبخش آن لذت ببریم. در مقاله امروز قصد داریم شما را با طرز تهیه میلک شیک وانیلی آشنا کنیم. با ما همراه باشید!

مدت زمان مورد نیاز برای آماده کردن میلک شیک وانیلی: 7 دقیقه

مقدار کالری هر وعده میلک شیک وانیلی: 257 کیلو کالری

 

مواد لازم برای درست کردن میلک شیک وانیلی

شما میتوانید با این مقدار مواد اولیه، 1 الی 2 لیوان میلک شیک وانیلی درست کنید:

  1. یک و یک دوم فنجان بستنی وانیلی خوشمزه و باکیفیت (تقریبا معادل 3 اسکوپ بستنی که کمی نرم شده باشد). به یاد داشته باشید که یک بستنی وانیلی ارزان قیمت و بی‌کیفیت میتواند طعم نهایی میلک شیک شما را خراب کند.
  2. یک و یک دوم دانه وانیل طبیعی، یا 1 قاشق چایخوری عصاره وانیل طبیعی. استفاده کردن از وانیل طبیعی باعث میشود که میلک شیک شما واقعا عطر و طعم لذتبخش وانیل را داشته باشد. 
  3. یک دوم تا سه چهارم فنجان شیر. مقدار چربی شیر به سلیقه شما بستگی دارد. علاوه بر این، اگر دوست دارید بافت میلک شیک غلیظ باشد از یک دوم فنجان شیر استفاده کنید، اگر هم دوست دارید بافت میلک شیک رقیق باشد از سه چهارم فنجان شیر استفاده کنید.
  4. خامه قنادی به مقدار لازم، برای تزئین روی میلک شیک

 

مراحل درست کردن میلک شیک وانیلی

مرحله اول: داخل یک دستگاه مخلوط‌کن، بستنی و شیر و عصاره یا دانه وانیل را خوب با هم مخلوط کنید. اگر دوست داشته باشید، میتوانید چند تکه موز هم داخل مواد میلک شیک بریزید و میکس کنید. 

مرحله دوم: میلک شیک وانیلی را داخل یک لیوان بلند مخصوص میلک شیک بریزید، روی آن را با خامه قنادی تزئین کرده و نوش جان کنید.

 

آیا میتوانیم بدون دستگاه مخلوط‌کن، میلک شیک وانیلی درست کنیم؟

بله، قطعا. کافیست بستنی را برای مدت 15 الی 30 ثانیه داخل مایکروویو قرار بدهید تا کمی نرم بشود؛ اما کاملا ذوب نشود. سپس آن را داخل یک شیشه درب‌دار بریزید، شیر و عصاره یا دانه وانیل را به آن اضافه کنید و درب شیشه را محکم ببندید. حالا شیشه را سریع تکان بدهید تا مواد به خوبی با هم مخلوط بشوند. به همین سادگی، میلک شیک وانیلی شما آماده است! 

 

منبع: طرز تهیه میلک شیک وانیلی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ چهار شنبه 24 شهريور 1400 ] [ 16:52 ] [ حسین ]
[ ]