وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)

اشتراك:   

وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان (وسايل مورد نياز مادر و نوزاد)كودك و نوزاددراين مطلب به گردآوري وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين خواهيم كرد ، با ما همراه شويد .

وسايل مورد نياز براي زايمان سرازين، مي‌تواند خيلي چيزها را شامل شود؛ معمولا بسياري از مادران، چند هفته مانده به موعد زايمان، مدام دغدغه اين را دارند كه براي زايمان سزارين در بيمارستان، بايد چه چيزهايي را همراه خود ببرند و در ساك نوزاد، چه چيزهايي را بايد قرار دهند. معمولا تمام مادران مي‌پرسند كه براي سزارين چي ببرم؟ و كلي هم وسيله فهرست مي‌كنند و آن را در ساك زايمان قرار مي‌دهند، اما باز هم در نهايت، چيزهايي مهم را فراموش مي‌كنند و آن چيزي كه بدان نياز ندارند، همراه خود مي‌برند!

بايد بدانيد كه وسايل مورد نياز نوزاد در بيمارستان بسيار است، اما ما در اين مقاله، مي‌خواهيم تمام وسايل مورد نياز براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين را برشماريم و هر آن چيزي كه را بايد همراه خود ببريد، به شما معرفي كنيم. از نظر كارشناسان ما، وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين، نه تنها وسايل مربوط به مادر، بلكه وسايل مربوط به نوزاد و حتي همراه را نيز شامل مي‌شود. در ادامه، با جزييات بيشتري به اين موضوع خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

 

زمان آماده كردن لوازم بيمارستان براي سزارين

قبل از آنكه به سراغ بررسي وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين برويم، بهتر است اصلا اين موضوع را بررسي كنيم كه بهترين زمان براي بستن ساك زايمان، چه زماني است و اين كار را چه موقع بايد انجام داد؟

بنا بر تجربه بسياري از مادران، بهترين زمان براي جمع‌آوري وسايل لازم براي بيمارستان هنگام زايمان سزارين، از هفته ۳۲ بارداري، الي هفته ۳۶ است؛ به طوري كه قبل از شروع هفته سي و ششم، بهتر است كه ساك زايمان خود را كاملا آماده كرده باشيد و مهم‌تر از همه اينكه، ساك آماده شده را در جايي قرار دهيد كه دسترسي به آن، آسان باشد. براي خريد ساك نوزادي مي توانيد از اين لينك اقدام كنيد…

هرچند كه امروزه تاريخ زايمان سزارين از قبل معلوم است و وسايل مورد نياز مادر براي زايمان سزارين نيز كاملا مشخص است، اما خب آمادگي و احتياط، هيچ وقت به كسي ضرر نزده. شما بعد از زايمان هم ممكن است بين ۲ تا ۴ روز در بيمارستان بمانيد و كسي را نداشته باشيد كه كمك حالتان باشد، پس بهتر است كه با آمادگي كامل براي زايمان برويد.

فهرست وسايل مورد نياز بيمارستان براي زايمان سزارين

از اينجا به بعد، ما فهرستي از مهم‌ترين وسايلي كه براي زايمان سزارين در بيمارستان به آن‌ها احتياج خواهيد داشت را در اختيار شما قرار خواهيم داد. پيشنهاد ما اين است كه از هفته سي و دوم بارداري، شروع به جمع‌آوري وسايل لازم براي زايمان سزارين بكنيد و اين كار را براي لحظه آخر، قرار ندهيد. اين كار باعث مي‌شود كه با آرامش خاطر بيشتري براي زايمان به بيمارستان برويد.

زايمان سزارين

اول: مدارك شناسايي و پزشكي

از جمله مهم‌ترين وسايل مورد نياز زايمان سزارين كه بايد قبل از هر چيز، همه را با دقت و به صورت كامل آماده كنيد، مدارك شناسايي و پزشكي خودتان و فرزندان است. اسناد و آن دسته از مدارك لازم براي سزارين كه بايد با خود همراه داشته باشيد، بدين قرار است:

  • كارت شناسايي والدين، همراه با كپي براي اطمينان

  • دفترچه بيمه و اسناد مربوط به آن

  • مدارك چكاپ مادر و جنين

  • اسناد مربوط به بستري در بيمارستان

  • يك پوشه براي نظم دادن به مدارك

دوم: البسه براي مادر و نوزاد

از ديگر وسايل لازم براي بيمارستان سزارين كه اتفاقا خيلي بايد به آن اهميت بدهيد، لباس است. هم براي مادر و هم براي نوزاد. لباس مهم‌ترين چيزي است كه بعد از مدارك بايد به آن توجه كنيد؛ زيرا كه بعد از زايمان، تا چند روز درد فراواني را متحمل خواهيد شد، به علاوه ممكن است ترشحات و خونريزي نيز داشته باشيد، از همين جهت، بايد از نظر پوشش بسيار راحت باشيد.

اگر مي‌پرسيد براي زايمان سزارين چي ببرم بيمارستان و چه لباسي بايد بردارم، ما اين موارد را به شما پيشنهاد مي‌كنيم:

  • پيراهن گشاد، از آن مدل‌هاي مامان‌بزرگي!

  • يا اگر تابستان بود، پيراهن مخصوص ساحل

  • لباس زير، به خصوص سوتين مخصوص شيردهي (يكي دو سايز بزرگتر)

  • يك دست لباس راحت و گشاد، براي زمان ترك بيمارستان

  • كفش با كفي تخت، يك جفت دمپايي راحتي

سوم: لوازم بهداشتي و شخصي

هرچند كه برخي از لوازم بهداشتي و وسايل مورد نياز براي زايمان سزارين در بيمارستان خصوصي برايتان فراهم است و از طرف بيمارستان در اختيارتان قرار مي‌گيرد، اما خب اندك وسواسي در وجود همه ما هست و دوست داريم كه از لوازم بهداشتي و شخصي خودمان استفاده كنيم. اگر اينطور است، بايد بگوييم كه هيچ اشكالي ندارد و خيلي‌ها دوست دارند علاوه بر آنچه كه بيمارستان به آن‌ها مي‌دهد، خودشان نيز لوازم شخصي به همراه ببرند.

از جمله لوازم مورد نياز زايمان سزارين كه در بخش لوازم بهداشتي قرار مي‌گيرد، مي‌توانيم به اين موارد اشاره كنيم:

  • حوله، يكبار مصرف و بسته‌بندي، زيرا زياد به آن احتياج خواهيد داشت

  • نوار بهداشتي مخصوص سزارين، از همه مهم‌تر است!

  • مسواك و خمير دندان

  • شانه و شامپو، براي مو و بدن، بسته به نياز خودتان

  • عينك يا لنز شخصي

  • شارژر و پاور بانك

چهارم: لوازم مخصوص نوزاد

تا به اينجاي كار، از وسايل زايمان سزارين براي مادر برايتان حرف زديم، اما خب طبيعي است كه بايد براي نوزاد نورسيده و خوش‌قدم خود نيز وسايلي را به همراه داشته باشيد. آن دسته از وسايل مورد نياز بيمارستان براي سزارين كه وجودشان براي نوزاد ضروري است، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • كرير براي حمل نوزاد به هنگام خروج از بيمارستان

  • لباس، شامل جوراب، دستكش و كلاه، و ست بيمارستاني نوزاد

  • لباس براي هنگام خروج از بيمارستان

  • حوله و زيرانداز تعويض

  • پتو كلاهدار

  • پوشك، روزانه حداقل ۶ تا ۸ عدد نياز خواهيد داشت

لوازم مخصوص نوزاد

پنجم: لوازم براي همراه و ساير

جواب به اينكه براي سزارين چي ببرم، هنوز تمام نشده است! بخش آخر، مربوط به وسايلي است كه فرد همراه مادر به آن‌ها نياز پيدا خواهد كرد و به طبع، توجه به نيازهاي همراه نيز چه بر حسب ادب و چه بر حسب ضرورت، مهم است. علاوه بر وسايل همراه بيمار، در اين بخش به برخي ديگر از وسايل مورد نياز مادر براي سزارين نيز، خواهيم پرداخت.

از ديگر لوازم مورد نياز بيمارستان براي سزارين و وسايل مورد نياز همراه، مي‌توانيم اين موارد را فهرست كنيم:

  • لوازم بهداشتي براي همراه

  • پتو و يا ملحفه براي همراه

  • مقداري تنقلات و خوراكي، با مشورت پزشك

  • دوربين عكسبرداري براي ثبت لحظات

  • كتاب براي مطالعه، ترجيحا با موضوعي درباره زايمان

  • دفترچه يادداشت و قلم براي ثبت سوالات و نكات

  • هديه براي خواهر و برادر نوزاد و…

لپ كلوم…

ما براي خريد سيسموني نوزاد و به خصوص وسايل لازم براي زايمان سزارين در بيمارستان، مي‌خواهيم يك مرجع مطمئن و معتبر را به شما معرفي كنيم، تا هيچگونه دغدغه و نگراني بابت خريد اقلام سيسموني و وسايل بيمارستان براي سزارين، نداشته باشيد.

پيشنهاد ما به شما، فروشگاه اينترنتي «كارينو كيدز» است؛ فروشگاهي قابل اعتماد و كاملا معتبر، كه امتحانش را پس داده و رضايت مادران بسياري را به دست آورده است. شما در اين وبسايت مي‌توانيد از شير مرغ تا جان آدميزاد را پيدا كنيد، مي‌توانيد محصولات مختلف را از برندهاي متفاوت با هم مقايسه كنيد و صد البته همه چيز را با بهترين قيمت و بالاترين كيفيت خريداري كنيد. عجله كنيد، براي تهيه سيسموني فرزند خود، همين امروز به كارينو كيدز سر بزنيد!

گردآوري: پرشين وي

 


[ شنبه 4 تير 1401 ] [ 15:46 ] [ حسین ]
[ ]

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان در سال 2022

فصل اقتصاد - ثبت شركت در تركيه 2022، يكي از روش‌هاي اخذ اقامت تركيه است كه كمتر از باقي روش‌ها، مورد توجه قرار گرفته است. البته اين بي‌توجهي دليل هم دارد؛ زيرا كه اين روش، براي تمامي افراد توصيه نمي‌شود. اين روش نسبت به باقي روش‌هاي اخذ اقامت كشور تركيه، اندكي پيچيده‌تر بوده و شرايط خاص خودش را دارد. همين باعث شده تا فقط افراد خاصي به سراغ استفاده از اين روش بروند.

اما خب بر خلاف تمام اين توصيفات، نمي‌توان اخذ اقامت از طريق ثبت شركت در تركيه را ناديده گرفت. اين روش هرچند كه ممكن است اندكي سخت باشد، اما راهكار مناسبي براي ايرانيان خواهد بود. ما در اين مقاله كوتاه، قصد داريم تا همه چيز را درباره ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، به شما بگوييم. از هزينه‌ها گرفته تا مدارك لازم و پروسه‌هاي اداري و قانوني، همه را در ادامه بررسي خواهيم كرد.

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان

منظور از ثبت شركت در تركيه چيست؟

ثبت شركت برابر است با وارد كردن سرمايه، به كشورهاي ديگر؛ و كشوري نيست كه از وارد شدن سرمايه خارجي به داخل خاكش، استقبال نكند. تركيه نيز براي رونق اقتصاد و سرمايه در داخل خاكش، امكان ثبت شركت را براي خارجيان، فراهم آورده است. به علاوه، مزايا و تسهيلاتي را نيز براي تشويق اين دسته، در اختيارشان قرار داده است.

هر كس كه اندكي اطلاعات اقتصادي داشته باشد، به خوبي مي‌داند كه وضعيت اقتصادي تركيه، به نسبت ايران بسيار بهتر است و به قول معروف، رونق بيشتري دارد. به علاوه، اقتصاد آزاد و باز اين كشور نيز باعث شده است تا ثبت شركت در تركيه، علاوه بر مزايايي چون كسب اقامت، سوددهي فراواني را نيز به همراه داشته باشد. براي همين است كه اين روش، به يكي از محبوب‌ترين روش‌هاي مهاجرت به تركيه، تبديل شده است.

معمولا گفته مي‌شود كه ثبت شركت در تركيه، در كلان‌شهرهايي چون استانبول؛ آنكارا، آنتاليا، بدروم و يا ازمير، سوددهي بيشتري را به همراه خواهد داشت.

مزايا و معايب ثبت شركت در در تركيه

ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، بدون شك مزايا و معايبي را به همراه خواهد داشت. براي اينكه آگاهانه در اين مسير قدم بگذاريم، پيش از هر چيز، لازم است كه از اين موارد، به خوبي آگاهي پيدا كنيم.

از جمله مزاياي ثبت شركت در تركيه، مي‌توان به اين موارد اشاره كرد:

  • دريافت اقامت تركيه براي مدير شركت، همسر و فرزندان زير 18 سال

  • امكان ثبت شرك بدون نياز به داشتن همكاري با شريك ترك

  • امكان پرداخت ماليات، بر اساس درآمد سالانه شركت

  • هزينه پايين براي نگهداري از شركت در تركيه

  • اخذ كارت بازرگاني از دولت تركيه

  • امكان افتتاح حساب در تركيه و...

مزاياي ثبت شركت در تركيه

و خب در برابر تمامي اين مزاياي ذكر شده، معايبي نيز وجود خواهد داشت. از نظر ما، در رابطه با معايب ثبت شركت در تركيه نيز بايد اين موارد را به خاطر داشته باشيد:

  • ضرورت آگاهي كافي از بازار و اقتصاد تركيه براي حفظ جايگاه شركت

  • لزوم حضور فعال در بازار تركيه و ايجاد ارتباط با ساير شركت‌ها

  • احتمال تغيير در قوانين به صورت ناگهاني و بدون اطلاع قبلي

  • روندهاي اداري طولاني و بروكراسي

  • وجود مسائل نظارتي سختگيرانه و...

 معايب ثبت شركت در تركيه

ثبت شركت در تركيه به چه شكل است؟

ثبت شركت در تركيه، يك تفاوت بزرگ و اساسي با ايران دارد. در تركيه، شما براي راه‌اندازي هر نوع كسب و كار، بايد روند رسمي و اداري ثبت شركت را پشت سر بگذاريد. به طور مثال، چه بخواهيد يك شركت رسمي تاسيس كنيد و چه يك سالن زيبايي، چه يك سوپرماركت و چه رستوران، در هر صورت نياز داريد كه آن كسب و كار را از طريق مراجع دولتي، به عنوان يك شركت، به ثبت برسانيد.

در بخش‌هاي بعدي، از انواع شركت در تركيه نيز بيشتر برايتان خواهيم گفت.

انواع شركت در تركيه

چنان كه در بخش قبلي به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان و چه براي تركيه‌اي‌ها، انواع مختلفي دارد. بسته به نوع شركتي كه قصد ثبت كردن آن را داريد، بايد به سراغ يكي از انواع شركت‌ها در كشور تركيه برويد.

انواع شركت در تركيه را مي‌توان به 3 دسته تقسيم‌بندي نمود:

شركت شخصي

ساده‌ترين نوع ثبت شركت در تركيه است. اين نوع ثبت شركت، براي كسب و كارهاي خرد است. به طور مثال، اگر قصد تاسيس سوپرماركت، سالن زيبايي، مزون خياطي و كسب و كارهاي اين چنيني را در تركيه داريد، بايد آن‌ها را به عنوان يك شركت شخصي ثبت نماييد.

شركت با مسئوليت محدود

اين نوع از ثبت شركت در تركيه، يك پله از نوع قبلي بالاتر بوده به بنا بر آمار، رايج‌ترين شيوه ثبت شركت در اين كشور، به حساب مي‌آيد. اين نوع ثبت شركت در تركيه، به وجود حداقل يك شريك يا سرمايه‌گذار نياز دارد. قوانين مربوط به اين نوع شركت بسيار سفت و سخت است و براي ثبتشان، به تنظيم اساسنامه نياز است.

شركت سهامي

و آخرين نوع از ثبت شركت در تركيه، شركت سهامي است و خب مي‌توان كه نسبت به باقي انواع شركت در اين كشور، بالاتر است. براي ثبت اين نوع شركت، شما حتما بايد يك سهامدار ترك داشته باشيد. گفتني است كه هزينه ثبت اين نوع شركت نيز، از باقي شركت‌ها بيشتر است.

سرمايه و هزينه ثبت شركت در تركيه

علاوه بر اطلاعاتي كه تا به اينجاي كار به شما ارائه داديم، بدون شك كنجكاو آن هستيد كه بدانيد ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، چقدر هزينه بردار خواهد بود. همانطور كه در مقدمه و بخش‌هاي پيشين به آن اشاره كرديم، ثبت شركت در اين كشور، يكي از راه‌هاي گران قيمت براي اخذ اقامت تركيه به حساب مي‌آيد. از همين روي، نياز به سرمايۀ بالا دارد كه خب شايد تامينش، براي هر كسي ممكن نباشد.

هزينه ثبت شركت در تركيه براي انواع سه گانه شركت، به شرح زير است:

  • شركت شخصي: حدود 3000 لير تركيه براي هزينه‌هاي ثبتي و اداري

  • شركت با مسئوليت محدود: حدود 10 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

  • شركت سهامي: حدود 20 هزار لير تركيه، به عنوان سرمايه اوليه

علاوه بر اين هزينه‌ها، بايد هزينه‌هاي جانبي ثبت شركت در تركيه را نيز در نظر داشته باشيد. به طور مثال، شما براي شركت خود بايد يك ملك تجاري را اجاره كنيد كه هزينه اجاره نيز به هزينه‌هاي بالا افزوده خواهد شد. يا مثلا طبق قوانين، بايد يك حسابدار رسمي نيز استخدام كنيد كه خود هزينه‌اي جداگانه در بر خواهد داشت. و در آخر، ماليات بر درآمد شركت ثبت شده را نيز بايد محاسبه نماييد.

روند ثبت شركت در تركيه

همانطور كه پيشتر هم به اين موضوع اشاره كرديم، روند ثبت شركت در تركيه، مي‌تواند بسيار پيچيده و گاها بسيار طولاني باشد. براي اينكه اين روند را آغاز كنيد، قبل از هر چيز بايد به اداره ماليات كشور تركيه مراجعه كرده به عنوان موسس شركت، كد مالياتي دريافت نماييد. بعد از آن با مدارك لازم، بايد به اداره ثبت شركت اين كشور مراجعه نماييد.

براي اينكه با مراحل ثبت شركت در تركيه بيشتر آشنا شويد، دنبال كردن موارد زير مي‌تواند برايتان مفيد باشد:

  • تعيين محل شركت

  • ترجمه مدارك شركا براي ثبت

  • تنظيم اساسنامه شركت

  • مراجعه به اداره ثبت شركت

  • تكميل فرم‌هاي مربوط به ثبت

  • اخذ تاييده اساسنامه شركت

  • افتتاح حساب در تركيه و واريز سرمايه اوليه

  • مراجعه به اداره دارايي و ثبت فرم

  • مراجعه بازرسان اداره دارايي براي تاييد

  • اخذ شماره مالياتي شركت

  • معرفي فردي به عنوان مشاور مالياتي

  • استخدام حسابدار رسمي ترك

مدارك لازم براي ثبت شركت تركيه

براي ثبت شركت در تركيه، درست مثل هر روند اداري و رسمي و ديگر، به مدارك خاصي نياز است. به خصوص اگر به عنوان يك خارجي بخواهيد در اين كشور سرمايه‌گذاري كنيد، اهميت ارائه اين مدارك، بيشتر نيز مي‌شود.

از جمله مدارك ثبت شركت در تركيه كه لازم هستند، مي‌توان به موارد زير اشاره كرد:

  • اصل پاسپورت مدير و موسس شركت با حداقل 6 ماه اعتبار

  • اصل پاسپورت و مدارك شناسايي شركا

  • دو قطعه عكس 3 در 4

  • ثبت آدرس پستي و شماره تماس شركت

  • تعيين زمينه فعاليت شركت به صورت رسمي

  • پيشنهاد چند نام متناسب با حيطه فعاليت شركت

  • تعيين مدير شركت در اساسنامه شركت

  • تعيين ميزان سهام هر يك از شركا

سخن نهايي

اكنون شما تا حدود زيادي از مراحل و جزييات ثبت شركت در تركيه آگاه هستيد. اما بايد بدانيد كه اين تمام ماجرا نيست. ثبت كردن يك شركت در تركيه، معمولا راهي طولاني‌تر و پرپيچ و خم‌تري از اين حرف‌ها دارد. به طوري كه قدم گذاشتن در اين راه، به هر كسي توصيه نمي‌شود و اصلا شايد بدون كمك گرفتن از افراد متخصص، اصلا ممكن نباشد.

براي ثبت شركت در تركيه، نمي‌توان به تنهايي وارد عمل شد؛ زيرا ممكن در است كوچكترين اشتباه، سرمايه‌ كلاني به هدر رود و موسس شركت، ضرر بزرگي را متحول شود. براي همين است كه ما پيشنهاد مي‌كنيم براي ورود به اين مسير و اخذ اقامت تركيه با ثبت شركت، بهتر است از دانش افراد متخصص كمك بگيريد.

استانبول همراه، با تجربه‌اي طولاني در زمينه ثبت شركت در تركيه براي ايرانيان، مي‌تواند بهترين راهنماي شما باشد. اين شركت، از صفر تا صد در كنار شما خواهد بود و تمامي مراحل قانوني را بهترين شكل تا اخذ اقامت تركيه، براي شما انجام خواهد داد. همين امروز با مشاوران استانبول همراه تماس بگيريد و نقطه عطف زندگي خود را رقم بزنيد.

منبع1

منبع2


[ شنبه 4 تير 1401 ] [ 15:40 ] [ حسین ]
[ ]

افزایش فروش سایت با طراحی سایت حرفه ای فروشگاهی !

سلام من محمد نصیری کارشناس سئو و کارشناس ارشد کارآفرینی هستم. اگر واقعا امکانش بود که هرکاربری با یک کلیک میتونست خریدش رو انجام بده الان فروش سایت فروشگاهی من 10 برابر میشد و این مسئله هم امکان پذیر نیست چرا که خیلی از بازدیدکنندگان سایت ها برای تفریح، قیمت گرفتن، بررسی اینا کلیک می کنند؛ اما می تونیم کاری رو انجام بدیم که فروشمون رو هم بیشتر کنه و هم اعتماد سازی انجام بشه!

خب خیلی شما دوستان که دارید این مطلب رو میخونید؛ سایت های بزرگ اینترنتی مثل webinseo.com و digikala.com و Moz.com و soft98.com و... رو میشناسید و می بینید که این سایت ها هر چند وقت یکبار برای بهینه سازی نرخ تبدیلشون تغییراتی رو روی سایتهاشون انجام میدن.

همونطور که میدونید خرید از سایت های اینترنتی کاملا احساسی و لحظه ایه. یعنی اگر خریدار مردد بشه دیگه خرید رو تکمیل نمیکنه! پس کوچکترین مشکل میتونه روند خرید رو ناتمام بزاره و فروش سایتمون کاهش پیدا کنه.

خب حالا بیایید بریم سراغ چند راهکاری که در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با وردپرس در وبین سئو انجام میدیم رو باهم مرور کنیم تا فروش سایتتون رو بتونید بیشتر کنید.

چند مرحله‌ای کردن خرید یا خلاصه کردن مراحل خرید

باتوجه به اینکه حوصله کاربرهای اینترنتی به شدت کم شده لازم که مراحل خرید رو تا جایی که امکان داره کوتاه کنید یا چند مرحله ای کنید که البته من خودم دیگه چند مرحله ای کردن خرید رو توصیه نمیکنم. کوتاه کردن مرحله خرید خیلی بیشتر بهتون کمک میکنه. مثلا اگر نیازی به ایمیل ندارید اصلا ایمیل رو از مشتری نگیرید و به شماره تلفن اکتفا کنید. اگر محصولتون انلاین فقط ایمیل  و شماره موبایل و نام خانوادگی کافیه. هر اطلاعات اضافی شاید باعث بشه مشتری از خریدش منصرف بشه و بگه بعدا خرید میکنم و همین به ضرر کسب و کار شماست. 

https://modiresabz.com/wp-content/uploads/2018/10/1.jpg

انگیزه بدید هرچند کوچیک باشه!

حتما اتفاقاتی رو تو زندگی تجربه کردید که ترس دارید و باید با اون روبرو بشید و برای روبرو شدن با اتفاقات به ظاهر ترسناک نیاز به مشوق و روحیه دارید. چرا که این روحیه دادن و تشویق باعث جسارت و شجاعت شما میشه. در فرآیند خرید همین اتفاق میفته و گاهی برای نزدیک شدن به فروش باید خریدار رو تشویق کنیم.

حالا داخل سایت چجوری میتونیم خریدار رو تشویق کنیم؟

در فرآین خرید اینترنتی می توانیم از جملات انگیزشی استفاده کنیم یعنی میکرو کپی رایتینگ یا تبلیغ نویسی به صورت زیرپوستی 

[ جمعه 27 خرداد 1401 ] [ 18:54 ] [ حسین ]
[ ]

راهنمای خرید پمپ باد (کمپرسور هوا)

پیش از خرید هر محصولی لازم است اطلاعات کافی را در رابطه با آن محصول کسب کنیم و خرید کمپرسور هوا یا پمپ باد از این قاعده مستثنی نیست. کمپرسور باد از آن دسته ابزار بسیار کاربردی است که در اماکن مختلفی از جمله تعمیرگاه‌های خودرو و نجاری‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حتی نقاش‌ها هم گاهی برای خلق آثار خود از این ابزار بهره می‌گیرند. جالب است بدانید که این وسیله بسیار کاربردی حتی توسط پزشک‌ ها و دندانپزشک ‌ها ( کمپرسور دندانپزشکی ) هم استفاده می‌شود. چنان چه شما هم قصد دارید یک کمپرسور هوا را برای رسیدگی به کارهای خود تهیه کنید، بهتر است پیش از هر اقدامی با ملاک‌های خرید بهترین کمپرسور پمپباد و برندهای مناسب آشنا شوید.

این مقاله به عنوان یک راهنمای خرید کمپرسور هوا ( پمپ باد) نوشته شده است و مطالعه آن می‌تواند شما را برای رسیدن به این هدف کمک کند. اما پیش از کسب هر اطلاعاتی درباره خرید پمپ باد بهتر است با مفهوم کمپرسور پمپ باد آشنا شویم.

 

کمپرسور هوا ( پمپ باد) چیست؟

کمپرسور هوا یا پمپ باد ابزاری برای استفاده از هوا یا گازهای فشرده است. این دستگاه با قدرت مکش بالای خود، هوا را می‌بلعد و سپس هوای جمع و متراکم شده را با شدت زیادی به بیرون می‌فرستد. خروج این هوا با فشار و سرعت بالا، انرژی جنبشی لازم برای انجام کار در صنایع را فراهم می‌کند. دستگاه‌های کمپرسور باد کاربردهای بسیار گسترده‌ای دارند. برای مثال این ابزار برای پر کردن لاستیک، رنگ آمیزی اتومبیل، تامین انرژی در دستگاه‌های مختلف و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

آشنایی با مدل‌ های مختلف کمپرسور هوا

انواع کمپرسورها بر اساس مکانیزم عملکرد نوع استفاده، حجم هوای تولیدی و… در چند دسته مختلف طبقه بندی می‌شوند. در ادامه به بررسی هر یک از انواع کمپرس هوا و مزایا و معایب آن‌ها پرداخته‌ایم. مطالعه این کمپرس‌ها به شما کمک می‌کند تا با اطلاعات بیشتری نسبت به خرید کمپرسور باد اقدام کنید. یکی از بهترین انواع کمپرسور های هوا، کمپرسور هیوندای هست.

 

  1. کمپرس باد پیستونی

کمپرس هوا پیستونی به دو دسته بدون روغن و روغنی تقسیم بندی می‌شود. اگر به دنبال خرید یک کمپرسور باد خانگی یا پمپ باد خانگی هستید، کمپرسورهای باد روغنی گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. نه تنها قیمت پمپ باد کوچک نسبت به سایر پمپ‌های باد کم حجم کمتر است، بلکه این نوع پمپ باد هزینه نگهداری کمتری دارد؛ در نتیجه خرید آن بسیار مقرون به صرفه است.

استفاده از کمپرسور باد کوچک بسیار آسان بوده و راحت‌تر از دیگر دستگاه‌های کمپرسور باد جابه‌جا می‌شوند. با وجود این که پمپ باد کوچک قیمت کمتری دارد؛ اما بهتر است بدانید قادر به تولید فشارهای بالا در کاربردهای صنعتی را ندارد؛ در نتیجه بهتر است با توجه به نیاز خود برای خرید اقدام کنید. همچنین این نوع دستگاه پمپ باد سر و صدای زیادی تولید می‌کند.

یکی از انواع کمپرسورهای باد بدون روغن به عنوان پمپ باد سایلنت یا کمپرسور باد سایلنت شناخته می‌شوند؛ در نتیجه اگر به دنبال یک پمپ باد بی صدا یا کم صدا هستید، این نوع از کمپرسورها انتخاب مناسبی خواهند بود. کمپرسورهای باد بدون روغن دیگر نیازی به تعویض روغن نخواهند داشت.

این پمپ باد دو سیلندر امکان جمع آوری هوای بیشتر و در نتیجه شدت هوای خروجی بالاتری خواهد داشت. این نوع کمپرسور کاربرد زیادی در دندانپزشکی دارد. البته نباید نسبت به معایب پمپ باد بی صدا بی‌تفاوت بود. برای مثال قیمت پمپ باد سایلنت نسبت به پمپ باد روغنی بالاتر است.

 

  1. کمپرسور باد خانگی

این نوع کمپرس هوا بسیار کوچک بوده و حمل‌ونقل آسانی دارد. این نوع کمپرس از حجم 3 تا 50 لیتری را شامل می‌شود. این محصول بسته به حجم خود برای مصارف مختلفی از جمله باد کردن اسباب بازی‌های کودکان، باد کردن لاستیک خودرو، نصب کابینت، نصب دیوارپوش، نقاشی‌های ساختمانی و… کاربرد دارند. به بیان دیگر، یک پمپ باد 20 لیتری هیچ گاه کارایی مشابه با پمپ باد 50 لیتری یا یک پمپ باد 10 لیتری و حتی پمپ باد 25 لیتری را نخواهد داشت.

 

  1. کمپرسور باد فندکی

این نوع کمپرسور یک کمپرسور هوای با تنوع بالا است که بیشتر در خودروها کاربرد دارد. منظور از تنوع بالا این است که کمپرسور فندکی یا کمپرسور باد فندکی در دسته‌های مختلف مخزن دار، بدون مخزن و با قدرت و هوا دهی متفاوت موجود است.

قیمت پمپ باد فندکی بسته به ویژگی‌های آن متفاوت است. برای مثال پمپ باد فندکی قوی از انواع کم قدرت آن ارزان‌تر خواهد بود. صرف نظر از قیمت، بهترین پمپ باد فندکی برای شما نوعی است که با نیازهای شما هم خوانی بیشتری دارد. برای خرید پمپ باد فندکی می‌توانید به نمایندگی فروش کمپرسور باد فندکی مراجعه کنید و در رابطه با انتخاب بهترین کمپرسور باد فندکی مطابق با کاربرد مورد نظرتان مشاوره بگیرید.

 

  1. کمپرسور باد تسمه‌ای

کمپرسور باد تسمه‌ای، کارایی و استفاده‌ای کاملا شبیه به کمپرسورهای روغنی خانگی دارد. البته این نوع کمپرسور سر و صدای بسیار کمتری دارد و به لحاظ هزینه نگهداری بسیار مقرون به‌صرفه است. انواع کمپرسورهای باد تسمه‌ای در دو دسته کمپرسورهای باد تسمه‌ای ایستاده و کمپرسورهای باد تسمه‌ای خوابیده تقسیم بندی می‌شوند.

این نوع کمپرسورها به سبب قدرت موتور بالا و صرفه اقتصادی، مخازنی بزرگ دارند و حداقل حجم مخزن یک کمپرسور باد تسمه‌ای 50 لیتر است.

تسمه‌های به کار رفته در سیستم انتقال نیروی این کمپرسور به لرزش کمتر دستگاه و در نتیجه تولید سر و صدای کمتر کمک می‌کنند؛ با این حال هنوز هم نمی‌توان از میزان سر و صدای تولیدی این دستگاه چشم پوشی کرد. از آن جایی که تعویض تسمه‌ها هزینه بر نیست؛ در نتیجه نگهداری و تعمیر این نوع کمپرسور به صرف هزینه کمی نیاز دارد.

احتمال آسیب به سیلندرها در صورت وارد شدن آسیب به موتورهای این نوع کمپرسور باد بسیار کم است. از جمله معایب استفاده از کمپرسورهای باد تسمه‌ای می‌توان به نیاز دوره‌ای به تعویض روغن و میزان اتلاف انرژی بالا نسبت به سایر انواع کمپرسورهای هوا اشاره کرد.

 

 

 

منبع:

https://motorbargh.shop/

 

[ سه شنبه 17 خرداد 1401 ] [ 15:12 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین سالن زیبایی غرب تهران

 بهترین سالن زیبایی غرب تهران

بسیاری از ما حداقل یکبار به بهترین سالن زیبایی مراجعه کرده ایم. اما آیا از خدمات آنها راضی بوده ایم؟ یا در پیدا کردن بهترین سالن زیبایی اشتباه کرده بودیم؟ از آنجایی که عملکرد سالن زیبایی تاثیر مستقیم بر زیبایی ظاهر ما دارد، پس باید به بهترین سالن مراجعه کنیم. به همین دلیل در این مقاله به معرفی ویژگی های بهترین سالن زیبایی غرب تهران می پردازیم.

آرایشگاه ها خدمات زیاد و متنوعی ارائه می دهند. بسیاری از ما ممکن است برای برخی از خدمات مثل اصلاح صورت و ابرو به آرایشگاه مراجعه نکنیم، ولی قطعا برای کار هایی مثل کوتاهی مو و رنگ مو به سالن زیبایی مراجعه می کنیم. اگر سالن زیبایی کادر حرفه ای نداشته باشد و مو ما خراب شود، باید تا رشد مجدد آن صبر کنیم. از این رو بهتر است به بهترین آرایشگاه برای خدمات مراجعه کنیم.

بهترین سالن زیبایی غرب تهران چه مشخصه هایی دارد؟

هر سالن زیبایی ویژگی هایی دارد که از روی آنها میتوان بهترین سالن را شناخت. برای اینکه کار شما را در یافتن بهترین سالن زیبایی راحت کنیم، در اینجا به معرفی مشخصه های بهترین آرایشگاه پرداخته ایم.

داشتن کادر حرفه ای و مجرب

پرسنل یک آرایشگاه باید به طور حرفه ای آموزش دیده باشند. همچنین از تجربه کافی در ارائه خدمات  برخوردار باشند. همچنین این پرسنل باید به کار خود مسلط باشند. کادری که در سالن زیبایی مشغول هستند، باید مدرک آرایشگری را دارا باشند. افرادی که در آرایشگاه ها کار می کنند، حتما باید با فیزیولوژی پوست و مو آشنایی کامل داشته باشند.

 

داشتن محیط پاکیزه و تمیز

سالن های زیبایی محیط های پر رفت و آمدی هستند. این پر تردد بودن باعث می شود که آلودگی های زیادی در این محیط وجود داشته باشد. پس بهترین سالن زیبایی تهران باید به صورت مرتب استریل شود. این مورد در این روز ها به دلیل پاندمی کرونا اهمیت ویژه ای پیدا کرده است.

برخورد کادر آرایشگاه

هر چه برخورد پرسنل سالن زیبایی دوستانه تر باشد، شما احساس راحتی بیشتری در آنجا دارید. به همین دلیل است که افرادی که از روابط اجتماعی بالاتری برخوردار هستند باید به سمت شغل آرایشگری بیایند.

به روز بودن

خدمات آرایشگری هر روز آپدیت می شود. در نتیجه یک آرایشگر خوب و حرفه ای باید با متد های روز دنیا آشنا باشد و دائما در حال آموزش دیدن باشد.

هزینه های معقول

یک سالن زیبایی خوب علاوه بر اینکه باید کیفیت خدمات آن بالا باشد، باید قیمت مناسبی نیز داشته باشد. تا مردم از عهده پرداخت هزینه های خدمات بر بیایند.

خدمات بهترین سالن زیبایی غرب تهران شامل چه مواردی است؟

هر آرایشگاه و سالن زیبایی خدمات مخصوص خود را ارائه می دهد. مثلا ممکن است یک سالن خدمات کراتینه مو را داشته باشد ولی یک سالن آن را نداشته باشد. در ادامه به اصلی ترین خدمات آرایشگاه ها اشاره می کنیم.

– خدمات مو( کراتینه مو، اکستنشن مو، رنگ مو و …)

– آرایش و میکاپ صورت

– خدمات ناخن( کاشت ناخن، مانیکور ناخن و …)

– اصلاح ابرو و صورت

– خدمات ابرو( تتو، رنگ ابرو و …)

 

– پاکسازی پوست

چگونه بهترین سالن زیبایی غرب تهران را تشخیص دهیم؟

بهترین سالن زیبایی غرب تهران باید تمامی ویژگی هایی که قبلا گفته شد را دارا باشد. باید اصلی ترین خدمات آرایشگری را ارائه دهد. یکی از راه هایی که می توانید به وسیله آن بهترین آرایشگاه را پیدا کنید، توجه به نظرات مراجعان قبلی آنجا است. اگر دیگران از کار یک سالن زیبایی راضی باشند، به احتمال زیاد شما نیز از عملکرد آنها راضی خواهید بود.

فضا و امکانات بهترین سالن زیبایی غرب تهران چطور است؟

فضای یک آرایشگاه باید بسیار آرام بخش باشد. سالن های زیبایی باید به بهترین امکانات مجهز باشند. وسایلی که در سالن های زیبایی استفاده می شود باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا مانع آسیب به پوست و مو مشتری شود.

جمع بندی

با مطالعه این مقاله شما با نحوه پیدا کردن بهترین سالن زیبایی غرب تهران آشنا شدید. یکی از مجهز ترین و بهترین آرایشگاه ها که در غرب تهران واقع است، سالن زیبایی نیکی ماندگار است. سالن زیبایی نیکی ماندگار با داشتن پرسنلی مجرب با کیفیت ترین خدمات را به مشتری ارائه می دهد. برای اطلاع بیشتر از خدمات آکادمی نیکی ماندگار می توانید به بخش خدمات سایت نیکی ماندگار مراجعه کنید.


[ جمعه 13 خرداد 1401 ] [ 15:18 ] [ حسین ]
[ ]

آرایش بیش از حد بانوان؛ بررسی علل و پیامدها

با یک نگاه کوتاه به آمار تولید لوازم آرایش در ایران و دنیا، می‌توان به خوبی مشاهده که این آمار، سال به سال افزایش می‌یابد. افزایش پیدا کردن سرانه تولید لوازم آرایش، تنها یک دلیل دارد: «افزایش تقاضا»

زمانی که آرایش کردن در جامعه رواج پیدا کند و زنان، تمایل بیشتری نسبت به استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی نشان دهند، بدون شک تولیدکنندگان نیز این فرصت را غنیمت شمرده، لوازم آرایشی بیشتری را تولید کرده، و به میزان بیشتری روانه بازار می‌کنند. به دنبال آن، فروشندگان نیز بیشتر شده و حتی فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی بیشتری به چشم می‌خورند. حال در این میان، یک مسئله مطرح می‌شود.

چرا تمایل به استفاده از لوازم آرایشی زیاد است؟ چرا بانوان سال به سال میل بیشتری به استفاده از لوازم آرایشی نشان می‌دهند؟ علت آرایش بیش از حد بانوان چیست؟ تمام این عبارات، بیانگر یک مفهوم است: آرایش کردن در جامعه، شکلی افراطی به خود گرفته است.

در این گفتار کوتاه، ما قصد داریم تا علت آرایش بیش از حد بانوان را بررسی کنیم و ببینیم به چه دلایلی، میل به استفاده از لوازم آرایشی، بیشتر شده است. به علاوه، از پیامدها و عواقب اجتماعی این موضوع نیز سخن خواهیم گفت. با ما همراه باشید...

 

منظور از آرایش بیش از حد چیست؟

برای آرایش بیش از حد یا افراطی، تعریف دقیقی نمی‌توان ارائه داد. اینکه چه نوعی آرایشی غلیظ تلقی می‌شود، موضوعی است که در ذهن هر کس، معنا و مفهوم متفاوتی دارد. اما خب در این مورد، می‌توان یک معنا و مفهوم نسبی، که اکثریت جامعه آن را به عنوان عرف قبول داشته باشند، ارائه داد:

آرایشی که در آن از رنگ‌های تند و زننده، سایه‌هایی با رنگ‌های جیغ و رژ لب‌هایی با رنگ‌های بسیار درخشان استفاده شده باشد، معمولا از نظر مردم آرایش غلیظ و افراطی است. اینکه چه آرایشی غلیظ شناخته می‌شود را بر عهده خودتان می‌گذاریم.

به علاوه، آرایش افراطی را به گونه‌ای دیگر نیز می‌توان معنا نمود. اینکه فرد برای کوچکترین موقعیتی، از ده‌ها نوع لوازم آرایش استفاده کند، هر روز آرایش کند و عمل آرایش را بیش از حد اندازه انجام دهد نیز، می‌تواند در دایره آرایش افراطی گنجانده شود.

 

علت آرایش بیش از حد بانوان

حال که تا حدودی می‌دانیم منظور از آرایش افراطی و غلیظ چیست، اکنون بهترین زمان برای آن است تا دلایل و علل این موضوع را بررسی کنیم. هرچند که نمی‌توان به این موضوع، عناوینی چون «مشکل» یا «عارضه» را نسبت داد، اما خب به هر حال، از نظر متخصصان روانشناسی، مفهوم آرایش غلیظ و افراطی، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد.

از جمله علل آرایش بیش از حد زنان، می‌توان به این موارد اشاره نمود:

  • رفع کمبودهای روانی و عاطفی

اکثر دلایلی که باعث می‌شوند زنان به آرایش افراطی و یا غلیظ روی بیاورند، درونی هستند. اولین علتی که می‌توان برای آرایش افراطی بانوان مطرح کرد، رفع کمبودهای روانی و پر کردن خلاء‌های عاطفی است. طبق آمار، گزارش شده زنانی که در زندگی مشترک خود احساس رضایت ندارند، به اندازه کافی محبت و صمیمیت را چه در خانه پدری و در زمان کودکی و چه در خانه همسر خود تجربه نکرده‌اند، تمایل بیشتری به آرایش افراطی از خود نشان داده‌اند.

 

  • رقابت و چشم و هم‌چشمی

آمارهای تخصصی نشان می‌دهند که تمایل به زیبایی در میان بانوان بیشتر است. آنقدر بیشتر که اکثر مواقع ممکن است این تمایل، به رقابت بین بانوان منجر شود. اینکه چه کسی از همه زیباتر است، برای عده‌ای از بانوان موضوعی بسیار مهم است؛ همین باعث می‌شود تا این دسته، برای ربودن عنوان زیباترین زن، به آرایش افراطی و غلیظ روی بیاروند. به عبارت دیگر، رقابت یا به اصطلاح عام، همان چشم و هم چشمی نیز می‌تواند علت آرایش بیش از حد زنان باشد.

 

  • عدم اعتماد به نفس و خود زشت‌انگاری

خود زشت‌انگاری یا به عبارت دیگر، همان بادی شیمینگ، در تمام افراد وجود دارد؛ مرد و زن هم نمی‌شناسد و در سنین جوانی، بسیار بیشتر به چشم می‌خورد. این حس خود کم‌بینی و زشت‌انگاری، معمولا از عدم اعتماد به نفس و عزت نفس کافی سرچشمه می‌گیرد و در نهایت، فرد برای اینکه این خلاء را جبران کند، به استفاده افراطی از لوازم آرایش، روی می‌آورد.

 

  • میل به جلب توجه

میل به جلب توجه، در تمامی انسان‌ها وجود دارد و شاید در عده‌ای از زنان، بیشتر باشد. جلب توجه کردن را شاید بتوان یک رفتار نابه‌هنجار در نظر گرفت که علت آن، ناشی از همان کمبودهای درونی است که پیشتر درباره‌اش گفتیم. این میل، به خصوص در دوران نوجوانی و بلوغ، شدت بیشتری پیدا می‌کند و با عوامل دیگر، ارتباط دارد.

 

  • مدگرایی و الگوپذیری نادرست

این یک مورد را در این اواخر، شاید بتوان از تمامی موارد دیگر، زیان‌بارتر و پرتاثیرتر دانست. توجه زیاد به مد و الگوپذیری از الگوهای نادرست، که از قضا این روزها به لطف فضای مجازی اصلا هم کم نیستند، می‌تواند یکی از مهم‌تریم دلایل گرایش بانوان به آرایش بیش از حد باشد بیوتی بلاگرها، و افراد فعال در این زمینه را به وفور می‌توان در اینستاگرام پیدا کرد و از تاثیر آن‌ها در آرایش افراطی بانوان، نمی‌توان غافل شد. البته ازدیاد فروشندگان و فروشگاه های آنلاین لوازم آرایشی و بهداشتی را نیز نمی‌توان در این مقوله، نادیده گرفت.

 

پیامدها و عواقب آرایش بیش از حد بانوان

آرایش بیش از حد بانوان، بدون شک خالی از عواقب و پیامدهای منفی نیست. عواقب، پیامدها و زیان‌های آرایش بیش از حد زنان را هم می‌توان از بعد شخصی، هم از بعد اجتماعی و هم حتی از بعد فیزیکی بررسی نمود.

  • سلامت جسمی

بگذارید این موضوع را ابتدا از منظر سلامت فیزیکی بررسی کنیم. بررسی‌های پزشکی نشان می‌دهند کسانی که بیش از اندازه آرایش می‌کنند، معمولا بیشتر از باقی افراد جامعه، دچار پیری زودرس می‌شود. از بین رفتن سلامت و زیبایی پوست، شاید اولین پیامد آرایش بیش از حد بانوان باشد.

 

  • بعد اجتماعی

بعد از آن، نوبت به بعد اجتماعی می‌رسد. کسانی که بیش از اندازه آرایش می‌کنند، یا آرایش آنان بیش از اندازه غلیظ و ناهنجار است، معمولا در جامعه انگشت‌نما هستند و بسیار مورد قضاوت قرار می‌گیرند. به علاوه، حتی گاها پیش می‌آید که این دسته از افراد، از جایگاه برابری با سایر افراد، برخوردار نیستند.

 

  • بعد شخصی و درونی

و سوم، بعد شخصی است. همانطور که پیشتر هم به آن اشاره کردیم، علت اصلی آرایش بیش از حد زنان، وجود مشکلات، خلاءها و عقده‌های دورنی است. آرایش کردن اما نه تنها راه حلی برای حل این مسائل نیست، بلکه می‌تواند موجب شدت یافتن آن‌ها نیز بشود. آرایش افراطی یک عادت مخرب است و می‌تواند در سایر ابعاد زندگی نیز تاثیر منفی داشته باشد.

 

منبع : علت آرایش بش از حد خانمها

 

 

 

[ سه شنبه 10 خرداد 1401 ] [ 18:43 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین کافه رستوران‌های مشهد (8 مورد معروف!)

در این متن در رابطه بهترین کافه رستوران‌های مشهد صحبت می‌کنیم و مکان‌های مهمی را به شما عزیزان پیشنهاد می‌دهیم. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا را دارید، حتماً تا به انتها با ما همراه باشید. همان‌طور که همه می‌دانیم، شهر مشهد از نظر جاذبه گردشگری و تفریحی یکی از بهترین شهرها بوده و علاوه بر این دارای زیارتگاه بزرگی برای مسلمان‌ها است. به همین دلیل طرفداران بسیاری داشته و باید در رابطه با کافه رستوران‌های آن اطلاعاتی داشته باشیم.

دلیل انتخاب بهترین کافه رستوران‌های مشهد

قبل از بیان هر نکته‌ای باید بدانیم که دلیل انتخاب موارد نام برده شده در سطرهای پایین‌تر چیست. یکی از مهم‌ترین مواردی که در انتخاب رستوران‌های مشهد مهم است، کیفیت غذا و نوع مواد به‌کاررفته برای تهیه آن خواهد بود. به عبارتی دیگر باید توجه داشته باشیم که مواد اولیه برای تهیه غذا کیفیت بالایی داشته و تازه باشند. اگر قصد یک سفر با قطار دارید، برای تهیه بلیط قطار تهران مشهد رفت و برگشت از خدمات قطارهای فدک استفاده کنید. 

علاوه بر این نظافت هم بحث بسیار مهمی است که در بهترین رستوران‌های مشهد به‌طور کامل رعایت خواهد شد. همچنین باید توجه داشته باشیم که نوع برخورد پرسنل رستوران هم بسیار مهم و حائز اهمیت است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بهترین کافه رستوران مشهد بپردازیم.

کافه پیانو

بهترین رستوران‌های مشهد

  1. رستوران پسران کریم: این مورد یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های مشهد است که دارای چند شعبه بوده و در تمامی آن‌ها خدمات بسیار خوبی ارائه خواهد شد. یکی از مهم‌ترین دلایل برتری رستوران معرفی شده این است که غذاهای آن با بهترین مواد اولیه تهیه خواهند شد. قیمت مناسب دومین دلیل انتخاب رستوران پسران کریم است.

  2. رستوران معین درباری: این مورد از رستوران‌های مشهد دارای تجربه کاری حدود 100 سال بوده و در تمام این مدت مردم از کیفیت غذاهای آن راضی بودند. شما هم می‌توانید مانند بسیاری از افراد برای صرف یکی از وعده‌های غذایی خود به آنجا رفته تا کیفیت زبان زد آن را تجربه کنید.

  3. کافه رستوران خیابان سی‌ام: این کافه رستوران دارای منظره بسیار زیبایی است. اگر شما هم مانند بسیاری از افراد به منظره‌های خاص علاقه داشته و می‌خواهید تجربه متفاوتی داشته باشید، حتماً به این کافه رفته و در آنجا خاطرات خوبی رقم بزنید.

  4. کافه رستوران لئون: این مورد یکی از بهترین کافه‌های مشهد است که علاوه بر فست و فود، غذاهای سنتی ایرانی هم در منو خود دارد. درصورتی‌که دنبال فضایی شیک و مدرن هستید، حتماً این گزینه را امتحان کنید.

  5. کافه رستوران 1860: این کافه رستوران یکی از متفاوت‌ترین نمونه‌هایی است که به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید برای داشتن تجربه بسیار خاص به آنجا بروید. درصورتی‌که خود یا یکی از دوستان شما به سبک‌های کابوی علاقه دارید، کافه رستوران 1860 بهترین گزینه برای شما خواهد بود.

  6. کافه رستوران هالیدیز: شاید شما هم مانند بسیاری از افراد برای صرف صبحانه به دنبال کافه رستوران خوبی باشید. همان‌طور که می‌دانید بعضی از کافه‌ها برای وعده صبحانه مورد خاصی را ارائه نمی‌دهند. درصورتی‌که شما هم به وعده صبحانه اهمیت فراوانی می‌دهید، حتماً برای صرف این وعده کافه رستوران هالیدیز را انتخاب کنید.

  7. کافه رستوران دیت: درصورتی‌که شما جزو افرادی هستید که برای تفریح یا استراحت به شهر زیبا مشهد سفر نکرده و قرار کاری دارید، حتماً کافه رستوران دیت را انتخاب کنید و در فضای شیک و آرام آن تمرکز لازم را به دست بیاورید.

  8. کافه رستوران پیانو: این مورد بیشتر به سبک کافه بوده و تا حدی از رستوران دور شده است اما شما می‌توانید برای داشتن یک فضای دنج و آرام روی آن حساب کنید. کافه پیانو طبق تجربه غذاهای قابل قبولی داشته و محیط آرام آن سبب آرامش خاصی خواهد شد.

بهترین کافه های مشهد در هاشمیه

قیمت در انتخاب بهترین کافه رستوران‌های مشهد چه تأثیری دارد؟

قطعاً می‌دانیم که قیمت و هزینه پرداختی در تمامی موارد مهم بوده و نمی‌توان از اهمیت آن غافل شد. به همین دلیل باید بگوییم که قیمت هم تا حدی در انتخاب کافه رستوران‌های مشهد یا هر شهر دیگری مهم خواهد بود اما اولویت اول را نباید به آن اختصاص داد. به عبارتی دیگر زمانی که قرار است به یکی از کافه رستوران‌های شهری بروید، قبل از هر چیزی باید به کیفیت غذای آن اهمیت بدهید.

درصورتی‌که یکی از کافه‌ها دارای قیمت بسیار کمی بوده اما کیفیت غذای آن پایین باشد چه ارزشی دارد؟ در این چنین مواردی باید چندین برابر برای درمان و رفع مسومیت خود خرج کنید؛ درحالی‌که اگر از همان ابتدای کار برای صرف وعده خاصی به کافه رستوران خوبی رفته بودید، قطعاً هزینه‌های کم‌تری را پرداخت می‌کردید.

جمع‌بندی

در نهایت تمامی مطالب بالا را به این شکل می‌توان بیان کرد که بهترین کافه رستوران‌های مشهد شامل مواردی هستند که کیفیت غذای بسیار خوبی خواهند داشت. علاوه بر این نظافت حرف اول را در این کافه رستوران‌ها زده و نیازی نیست از این بایت نگرانی خاصی داشته باشید. همچنین باید بدانیم که کافه رستوران‌های منتخبی دارای قیمت مناسبی بوده و از این بابت هم مشکلی نخواهد بود.

کافه پیانو، کافه رستوران دیت، کافه رستوران 1860 و ... جزو مواردی بودند که در سطرهای بالاتر به‌عنوان بهترین کافه رستوران‌های مشهد نام برده شدند. تمامی موارد نام برده شده در سطرهای بالاتر طبق صحبت تمامی کسانی است که بارها از این کافه رستوران‌ها استفاده کردند و راضی بودند.

منبع: قطار فدک

 

 


[ دو شنبه 9 خرداد 1401 ] [ 14:47 ] [ حسین ]
[ ]

بهترین روش کاشت مو

بهترین روش کاشت مو اگر شما در دسته افرادی هستید که دچار طاسی و کم پشتی مو شده‌اید میتوانید با مراجعه به پزشک متخصص مو و همچنین مشورت با مشاوران کلینیک‌های کاشت مو ، از این روش استفاده کنید.

دلایل زیادی برای ریزش مو وجود دارد از جمله عوامل ژنتیکی و موروثی . این موارد از اصلی‌ترین دلایل ریزش مو به حساب می‌آید. از دیگر دلایل ریزش مو در  افراد میتوان به استفاده مداوم از لوازم گرمایی، اتوی مو، عوامل هورمونی، انتخاب نادرست شامپوی مو و استفاده مداوم از رنگ‌های شیمیایی اشاره کرد.

عمل کاشت مو روش‌های زیادی دارد که پزشک بعد از انجام معاینات با توجه به سن و وضعیت بدن شما تصمیم میگیرد که از چه روشی برای شما استفاده کند. حال اگر شما تصمیم گرفته‌اید که کاشت مو را انجام دهید و دنبال اطلاعات در مورد آن هستید بهتر است با ما در این مقاله همراه باشید.

کاشت مو چیست؟

کاشت مو یکی از پرطرفدارترین و موثرترین عمل‌ها به حساب می‌آید. در این روش فولیکول‌های پرتراکم سر را جدا می‌کنند و در بخش فولیکول‌های کم تراکم قرار می‌دهند. یعنی به طور عامیانه، کاشت مو یک عمل جراحی است که در این عمل، موها را به نقاط طاس، نازک یا کم موی پوست سر منتقل می‌کند.

در این روش فولیکول‌های آسیب دیده ترمیم می‌شوند. بر اساس پژوهش‌های انجام شده از هر پیاز مو یک الی چهار تار مو رشد می‌کند که در روش کاشت مو به دلیل استفاده از روش‌های جدید از تغییر و یا دستکاری ریشه مو را انتقال می‌دهند.

در یک جلسه از کاشت مو که معمولا یک روز طول می‌کشد، 1500 تا 3000 گرافت مو را بهم پیوند میز‌نند. این عمل به صورت سرپایی انجام می‌شود. البته مانند هر عمل زیبایی برای نتیجه بهتر باید کارهایی قبل و بعد از عمل انجام دهید.

در زمان شروع عمل به کف سر شما بی حسی زده می‌شود. به همین دلیل درحین عمل افراد هیچ دردی را حس نمی‌کنند. اما ممکن است بد از گذشت زمانی از عمل، مقدار کمی از درد را حس کنند که امری طبیعی است. مقدار درد طوری نیست که نتوانید کارهای روزانه خود را انجام ندهید. بلکه نیاز به کمی استراحت دارید و به راحتی میتوانید کارهای روزانه خود را انجام دهید. در نهایت بعد از گذشت 3 تا 5 روز می‌توانید نتیجه کار را ببینید. با توجه به مهارتی که پزشک شما دارد کاشت مو تا 98 درصد میتواند با موفقیت به نتیجه برسد.

کاشت مو و بهترین روش کاشت مو

انواع روش‌ کاشت مو

کاشت مو روش‌های زیادی دارد که میتوانید یکی از این روش‌ها را با مشورت پزشک خود انتخاب کنید.

  • کاشت مو به روش FUT یا FUSS

این روش یکی از قدیمی ترین روش‌های کاشت مو به حساب می‌آید. به همین دلیل زمان استفاده از این روش بیمار را بیهوش می‌کردند و با استفاده از روش جراحی فلپی از بانک مو را برای استفاده از این روش برمی‌دارند. این روش عوارض زیادی را با خود همراه داشت. عوارضی چون دردهای بعد از عمل، باقی ماندن جای بخیه، احتمال نگرفتن کاشت‌های انجام شده و در نهایت بیهوشی. بعد از گذشت مدتی روش‌های جدیدی پدید آمد به همن دلیل استفاده از این روش کاهش یافت. از مزایای این روش میتوان به شانس برداشتن گرافت مو از بان مو بسیار زیاد است.

برای انجام عمل کاشت مو به روش FUT ، جراح شما مراحل زیر را دنبال می کند:

  1. جراح با استفاده از چاقوی جراحی، تکه‌ای از پوست سر شما را برمی‌دارد. این قسمت معمولاً از پشت سر شما برداشته می‌شود. اندازه نوار معمولاً حدود 6 تا 10 اینچ طول دارد. اما می‌تواند از گوش به گوش دیگر کشیده شود.
  2. ناحیه‌ای که پوست سر برداشته شده را با بخیه می‌بندند.
  3. جراح شما و دستیارانش نوار پوست سر را با چاقوی جراحی به قطعات کوچکتر جدا می‌کنند. آنها ممکن است قطعه را به 2000 قطعه کوچکتر تقسیم کنند که گرافت نامیده می شود. برخی از این گرافت‌ها ممکن است هر کدام فقط یک تار مو داشته باشند.
  4. جراح با استفاده از یک سوزن یا تیغ، سوراخ‌های کوچکی در پوست سر شما ایجاد می‌کند که در آن مو کاشته می‌شود.
  5. جراح موهای قسمت برداشته شده از پوست سر را وارد سوراخ‌های ایجاد شده سر می‌کند. که این مرحله در عمل کاشت مو پیوند نامیده می‌شود.
  6. سپس محل‌ جراحی را با بانداژ یا گاز می‌پوشانند.

تعداد خاصی از پیوندهایی که دریافت می‌کنید به موارد زیر بستگی دارد:

  • نوع موی شما
  • اندازه محل پیوند
  • کیفیت (از جمله ضخامت) مو
  • رنگ مو

 

 


[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 17:7 ] [ حسین ]
[ ]

عربستان بیشتر بشناسیم

عربستان با نام رسمی عربستان سعودی بزرگترین کشور در غرب آسیا است. این کشور که بخش عمده شبه جزیره عربستان را دربر گرفته است از شمال با عراق، اردن و کویت از سوی شرق با امارات متحده عربی، قطر و خلیج فارس از جنوب خاوری با عمان از سوی جنوب با یمن و از سوی باختر با دریای سرخ هم‌مرز است. جایگاه‌های مهم دینی مسلمانان هم‌چون کعبه، قبرستان بقیع، مسجد النبی و آرامگاه پیامبر اسلام (ص) در این کشور جای دارد. این سرزمین همواره سکونتگاه دو گروه قومی سامی‌ها که اغلب در عربستان داخلی استقرار داشتند و حامی‌ها که در کرانه‌های دریای عمان و دریای عرب زندگی می‌کرده اند بوده است.

 

پادشاهی سعودی

حکومت پادشاهی سعودی در سال ۱۷۵۰ (میلادی) به وسیله محمد بن سعود پایهریزی شد. پس از وی ملک عبدالعزیز با پشتیبانی شیخ محمد بن عبدالوهاب، شهر ریاض را به تصرف درآورد. در زمان عبدالعزیز، استان عسیر، تهامه، حجاز، عمان، احساء، قطیف، زیاره، بحرین، وادی الدواسر، الخرج، محمل، وشم، سُدَیر، استان قصیم، المجمعه، منیح، رنیّه و تربة تحت تصرف وهابیان درآمد. سعود بن عبدالعزیز کشورگشایی‌های وهابیان را در شبه جزیره عربستان تا خلیج فارس ادامه داد. در زمان ابراهیم بن سعود، عربستان از مصر شکست خورد و طوسون پاشا، فرمانده سپاه مصر، مکه را فتح کرد. اما نتوانست در مدینه پیشروی کند و به قاهره بازگشت. پس از طوسون پاشا، برادرش ابراهیم محمد علی پاشا نجد را گرفت و خود را به درعیه (پایتخت آل سعود) رساند و آن را به محاصره درآورد. این بار نیز مقاومت وهابیان را بار دیگر در هم شکست. دوران فرمانروایی عبدالله بن سعود آل سعود، اوج نفوذ فرهنگ اروپا در عربستان بود تا این که عبدالله بن سعود شکست خورد و به دستور ابراهیم پاشا محکوم به اعدام شد.

 

عربستان به موسیقی علاقه بسیاری دارن آهنگ و ریمیکس های شاد عربی با خواننده معروف خود اجرا میکنن و شنونده های از کشور های همسایه هم دارند آهنگ های جدید با زبان عربی در مراسمات اجرا میکنن موزیک شاد عربی طرفدار زیادی داره و در مراسم های جشن و عروسی پخش میکنن

بانوان در عربستان

دولت سعودی دختران را از آموزش منع نکرده‌است و حتی آموزش رایگان نیز برای ایشان در نظر گرفته‌است ولی حضور دختران در آموزشگاه‌ها و مدارس محدود است. بر اساس آمار رسمی دولت سعودی، ۵۵ درصد دانش آموزان دبستان، ۷۹ درصد دانش آموزان راهنمایی و ۸۱ درصد دانش آموزان دبیرستان پسر هستند. دیدگاه‌های سنتی باعث شده که بسیاری از دختران در سنین پایین مدرسه را ترک کنند. در عربستان سعودی، مدارس و دانشگاه‌های متفاوت برای دختران و پسران وجود دارد.

C:\Users\omid\Desktop\1228462_821.jpg

حجاب سفر خانم‌ها در سعودی: برداشت علمای حنبلی از حجاب اسلامی، پوشاندن تمام بدن از جمله چهره و دست‌هاست. پلیس دینی عربستان همواره بر این نوع پوشش زنان نظارت دارد. پوشاندن دست‌ها و چهره برای تمام دخترانی که بیش از ده سال سن دارند و به بلوغ رسیده‌اند، اجباری است. در آموزشگاه‌های سعودی پوشیدن روبنده اجباری است. همچنین علمای حنبلی سفر زنان را بدون همراهی مردی از محارمش ممنوع می‌دانند. در سعودی این قانون به دقت اجرا می‌شود و به زنانی که محرمی به همراه ندارند، اجازهٔ بیرون رفتن داده نمی‌شود. این قانون هم در سفر‌های درون کشور و هم در سفر‌های برون کشوری انجام می‌شود.

 

وضعیت اقتصاد

عربستان سعودی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان نفت دنیا است. این کشور بیشترین ذخایر نفت جهان را داراست که این ذخایر به شکل عمده‌ای در استان شرقی متمرکز شده‌اند. نفت ۹۵٪ از صادرات و ۷۰٪ درآمد دولت را تشکیل می‌دهد. هر چند اخیراً صادرات غیرنفتی افزایش یافته‌اند. نفت باعث تبدیل این کشور به یکی از ثروتمندترین کشور‌های دنیا شده است. درآمد‌های گسترده نفتی سبب مدرنیزه شدن سریع کشور و ایجاد رفاه شده است. عربستان همچنین دارای ششمین ذخایر گاز طبیعی بزرگ جهان است.

 


[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 15:50 ] [ حسین ]
[ ]

احمد سلو خواننده محبوب ایرانی می باشد.

احمدرضا شهریاری متخلص به احمد سلو متولد یازده آبان 67 می باشد. احمد سلو از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از سن 18 سالگی وارد عرصه موسیقی شد.



احمدرضا شهریاری از سال 84 آهنگسازی را به صورت آکادمیک فرا گرفت و از سال 86 شروع به کار حرفه ای در این زمینه کرد. در این مدت مشغول به تنظیم و اهنگسازی برای خوانندگان مختلفی بود تا اینکه سال 88 خودش علاقه به خوانندگی پیدا کرد و شروع به ساختن موزیک برای خودش کرد.

 

 

میمیرم، زخم کاری، آخرین بار، بی خداحافظ، و هنوزم دوست دارم از جمله قطعاتی بود که از احمد سلو منتشر شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تا اینکه در سال 91 اولین قطعات خود را پخش کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و در سال 92 با‌ قراردادی که با شرکت آوای مهر میهن بست تولید اولین آلبوم رسمی خودش را آغاز کرد. ‌پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد آلبوم اولش به نام ،«اخرین بار» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.»

 

احمد سلو موزیک های آهنگ های جدید زیادی منتشر کرده که در پایین تعدادی از آن هارو نام میبریم 

 

خیابونی  ، از این روزا  ،  فرشته ،  آغوش ، سر به هو کجایی

میمیرم  ، گریه کردم  ،  حس گرم  ، رز، تنهام نزار ،  وقتی نباشی

مجبور  ،  هایده  ، SMS آخر ،  غریب کربلا  ، یادش بخیر

یادم میوفتی ،  بغض سکوت  ، خوشید  ، دوست دارم 

دیوار تنهایی  ، شب تولد  ، تقصیر تو نیست  ،  عذاب وجدان

پیاده ،  مجنونتم آقا ، رویای پاییزی ،  مهربونا ، عشقم 

تحویل سال ، اینانما  ،  نمی ترسم ، دلگیرم ، کافه

 

قلب وحشی ، بی لیاقت ، شاهرگ ، نفس

 

[ دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 ] [ 15:45 ] [ حسین ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد